01. Piirtele pois
02. Voi voi
03. Aikuisviihteen uhri
04. Shakkimatti
05. Mä en ala
06. Siivilöidään
07. Palveluitta?

01. Piirtele pois

Älytöntä kai väitän
On taikapaperia tää
Kun siihen utopian piirtää
Todeksi tuo rävähtää

Taru paikkansa pitää kukaties
Sen naurettavuudesta viis
Arkihuolista ulospääsyties
Mun kanssa piirrä, kulta, pliis

Piirtele pois, murheiset päivät pois
Piirtele pois, rauha maassa onni ois
Piirtele pois, murheiset päivät pois
Piirtele pois, yy, kaa, koo

(Oo...) Kuin unikuvaa
(Oo... jee)
(Oo...) Kuin unikuvaa
(Oo...) Maailma kuvitetaan

Jos kohtaa matkallansa esteen
Sen karamelliksi kuvitella saa
Voi panna pahuudelle pisteen
Ja rakkautta täynnä on maa

Kynä hallussa olet supermies
Aika tehdä on taidetta siis
Arkihuolista ulospääsyties
Mun kanssa piirrä, kulta, pliis

Piirtele pois, murheiset päivät pois
Piirtele pois, rauha maassa onni ois
Piirtele pois, murheiset päivät pois
Piirtele pois, yy, kaa, koo

(Oo...) Kuin unikuvaa
(Oo... jee)
(Oo...) Kuin unikuvaa
(Oo...) Maailma kuvitetaan

Kun todellisuus on kamala
Et uskalla silmiä avata
Muista ihana leikki, muista ihana leikki
Maailma me kuvitetaan

Piirtele pois, murheiset päivät pois
Piirtele pois, rauha maassa onni ois
Piirtele pois, murheiset päivät pois
Piirtele pois
Maailma kuvitetaan

(Oo...) Kuin unikuvaa
(Oo... jee)
(Oo...) Kuin unikuvaa
(Oo...) Maailma kuvitetaan


02. Voi voi

Töissä piiskurit möykkää
Kuin viulunkieli pingotuin
Ne positiivisuutta kärttää
Raadantaa naurussa suin

Haukun mieluummin firman päivittäin
Kuin hölmöille mieliksi teen
Muutan auringon sateeksi näin
Kun heitän herjan poikineen

Voivotellaan taas naamat kurtussa
Voivotellaan, siitähän me nautitaan
Voivotellaan taas naamat kurtussa
Voivotellaan, hoh hoh hoh
(Voi voi voi ja voi)
Saan uuden voiman
(Voi voi voi ja voi, ääh)
(Voi voi voi ja voi)
Saan uuden voiman
(Voi voi voi ja voi)
Saan voiman voivotellen

Jos liian innokkaasti heilut
Sua konnat juoniinsa voivat verkottaa
On säännöt vahvimmille reilut
Ne lypsää sut tyhjäksi saa

Haukun mieluummin toiset ryhmässäin
Enkä tyydy vain puolustukseen
Muutan auringon sateeksi näin
Kun heitän herjan poikineen

Voivotellaan taas naamat kurtussa
Voivotellaan, siitähän me nautitaan
Voivotellaan taas naamat kurtussa
Voivotellaan, hoh hoh hoh
(Voi voi voi ja voi)
Saan uuden voiman
(Voi voi voi ja voi, ääh)
(Voi voi voi ja voi)
Saan uuden voiman
(Voi voi voi ja voi)
Saan voiman voivotellen

Vain myönteinen joutuu pettymään
Pian tuntea voi puukon selässään
Poistuu ilo ja nauru, poistuu ilo ja nauru
Voih, me sitä voivotellaan

Voivotellaan taas naamat kurtussa
Voivotellaan, siitähän me nautitaan
Voivotellaan taas naamat kurtussa
Voivotellaan, saan voiman voivotellen
(Voi voi voi ja voi)
Saan uuden voiman
(Voi voi voi ja voi, ääh)
(Voi voi voi ja voi)
Saan uuden voiman
(Voi voi voi ja voi)
Saan voiman voivotellen


03. Aikuisviihteen uhri

Sadat mediat kärkkyy
Sua heinähangoin jahdataan
Aikuinen itsetunto järkkyy 
Ahnaasti sua lahdataan

Etämetsään ja suohon pakenet
On kassissas liukuun nesteet
Täytit iPhonen herkin videoin
Puun juuri nielee kaikki esteet

Aikuisviihteen tallensit, yhdyntäin
Aikuisviihteen, nauhan täynnä pyllyäin
Aikuisviihteen nauhoitit omin päin
Aikuisviihteen, ah ah ah 

Aah, vuoteellas viihdyin
Aah, jee!
Aah, vuoteellas viihdyin
Aah, nauhoitit aikuisviihteen

Sua tsemppaa sympatiaäänet
Voi, Twitter haavoittaa juorunhimossaan
Tää nauravainen painajainen on sponsorikatastrofi

Puet ranteeseen uuden rannekkeen
Ranne liikkuu kun korpeen kuiskaat:
'Anna anteeksi, ronskein videoin
Voin koiranpäivät taas muistaa!'

Aikuisviihteen tallensit, yhdyntäin
Aikuisviihteen, nauhan täynnä pyllyäin
Aikuisviihteen nauhoitit omin päin
Aikuisviihteen, ah ah ah 

Aah, vuoteellas viihdyin
Aah, jee!
Aah, vuoteellas viihdyin
Aah, nauhoitit aikuisviihteen

Hui, viattomuus sun tuhotaan
Miesuhria vainoinko vihataan?
Rehdein aikeinhan leikit, rehdein aikeinhan leikit
Teit sen mielen rauhoitukseen!

Jee...

Aikuisviihteen tallensit, yhdyntäin
Aikuisviihteen, nauhan täynnä pyllyäin
Aikuisviihteen nauhoitit omin päin
Aikuisviihteen, sun mielen rauhoitukseen!

Aah, vuoteellas viihdyin
Aah, jee!
Aah, vuoteellas viihdyin
Aah, sun mielen rauhoitukseen!


04. Shakkimatti

Ilmapiiri on harmaa
Ja hymynaamat hävinneet
Vain julma nauru täällä raikaa
Nään itsekkään P erkeleen

Aion haastaa sut shakkiotteluun
Sen voittaja päättäköön tien
Valkoratsuni siirrän ratkaisuun
Nappula kanveesiin sut vie

Shakkimatti, sain sinut saarroksiin
Shakkimatti, ratsu kunkun kellistää
Shakkimatti, sain sinut saarroksiin
Shakkimatti, hah hah hah!

Oou, oot matitettu
Oou, jee!
Oou, oot matitettu
Oou, oot matitettu, voitin!

Kas, tyrmistynyt naama katsoo
Ei huijaamatta voi pahaa kukistaa
Mut piruparka herää uskoon
Avainnippunsa luovuttaa

Katso: haastoin sut shakkiotteluun
Luulit voittavas, päättäväs tien
Valkoratsuni siirsin ratkaisuun
Nappula kanveesiin sut vie

Shakkimatti, sain sinut saarroksiin
Shakkimatti, ratsu kunkun kellistää
Shakkimatti, sain sinut saarroksiin
Shakkimatti, hah hah hah!

Oou, oot matitettu
Oou, jee!
Oou, oot matitettu
Oou, oot matitettu, voitin!

Sain rasian haltuun, avaan sen
Pirun poistuvan nään syvään jupisten
Väri, iloisuus saavat, väri, iloisuus saavat
Maan päälle levitä taas

Shakkimatti, sain sinut saarroksiin
Shakkimatti, ratsu kunkun kellistää
Shakkimatti, sain sinut saarroksiin
Shakkimatti, oot matitettu, voitin!

Oou, oot matitettu
Oou, jee!
Oou, oot matitettu
Oou, oot matitettu, voitin!


05. Mä en ala

Kas maailma ei kuule
Mun ääntä vielä tänäänkään
Siis täytyy huutaa voimakkaammin
Ken kuulolla lieneekään?

Onko oikein et manna putoaa
Tuurilla toisten himaan
Kadehdin muita kunnes lakoaa
Omat tunteeni kokonaan 

Mä en ala, lähde negaileen
Mä en ala, kateuskekkeriin
Mä en ala, lähde negaileen
Mä en ala, huh huh huh

Oh... mut laulaa mä en
Oh... yeah
Oh... mut laulaa mä en
Oh... mut laulaa mä en ala

Murheet on aina läsnä täällä
Kuin se eilinen homeinen leipänen
On köyhyys totta joka säällä
Kaatuu myös vankin seipänen

Varaton näkyvistä katoaa 
Ei rahaa ees vappusimaan
Kadehdin muita kunnes lakoaa
Omat tunteeni kokonaan 

Mä en ala, lähde negaileen
Mä en ala, kateuskekkeriin
Mä en ala, lähde negaileen
Mä en ala, huh huh huh

Oh... mut laulaa mä en
Oh... yeah
Oh... mut laulaa mä en
Oh... mut laulaa mä en ala

Sit joku päivä sulle kerrotaan 
Mitä elämäs ehkä olis ollut
Jos et olis laiska, jos et olis laiska
Voi nyt pelle mä en ala

Mä en ala, lähde negaileen
Mä en ala, kateuskekkeriin
Mä en ala, lähde negaileen
Mä en ala, huh huh huh

Oh... mut laulaa mä en
Oh... yeah
Oh... mut laulaa mä en
Oh... mut laulaa mä en ala


06. Siivilöidään

Vesi lävikön kohtaa
Sen ahne viemärini joi
Taas valui hukkaan yksi päivä
Vaan unessa muutoksen koin

Tasapainoilin lankaa siivilän
Vain mustuutta ympärilläin
Ääni toisti: "Kun tartut elämään
Niin kaikki kääntyy parhain päin"

Siivilöidään maailma mallilleen
Siivilöidään kaikki tyhmät tyypit veks
Siivilöidään maailma mallilleen
Siivilöidään, hop, hop, hop

(Oo-oo-oo-o-o) Pois kuonat valuu
(Oo-oo-oo-o-o-jee)
(Oo-oo-oo-o-o) Pois kuonat valuu
(Oo-oo-oo-o-o) Pois kuonat valua saa

Ja niinpä tartuin elämääni
Sisäinen siivilä kilpenäni vain
Voi sanat loukata, sen tiedän
Mut' maailman seuloa sain

Tasapainoilin nuoraa häpeän
Pelkän harmauden kaikessa näin
Ääni toisti: "Kun tartut elämään
Niin kaikki kääntyy parhain päin"

Siivilöidään maailma mallilleen
Siivilöidään kaikki tyhmät tyypit veks
Siivilöidään maailma mallilleen
Siivilöidään, hop, hop, hop

(Oo-oo-oo-o-o) Pois kuonat valuu
(Oo-oo-oo-o-o-jee)
(Oo-oo-oo-o-o) Pois kuonat valuu
(Oo-oo-oo-o-o) Pois kuonat valua saa

Hei sulle, jos mua kuulet ees
Kai löysit jo uudet orjan itselles
Älä välitä musta, älä välitä musta
Tai sut jälleen siivilöidään

Siivilöidään maailma mallilleen
Siivilöidään kaikki tyhmät tyypit veks
Siivilöidään maailma mallilleen
Siivilöidään, pois kuonat valua saa

(Oo-oo-oo-o-o) Pois kuonat valuu
(Oo-oo-oo-o-o-jee)
(Oo-oo-oo-o-o) Pois kuonat valuu
(Oo-oo-oo-o-o) Pois kuonat valua saa


07. Palveluitta?

Niin monipuolista työtä
Saan vuoden sisään mahtumaan
Voi naulan kantaan ilta lyödä
Tuskin ees huomaisitkaan

Nuoret jaksaa, niin usein sanotaan
Kun työstäni kiireeni sain
Tyhjä kassa se tuskin lohduttaa
Velkakierre saldonain

Tingitä ei, tällä mä elän hei
Tingitä ei palkastasi sultakaan
Tingitä ei, tällä mä elän hei
Tingitä ei, huh huh huh

Oo… Tyhjästä tingit
Oo… jee
Oo.. Tyhjästä tingit
Oo.. Tyhjästä tingitä ei

Ei valehdella sinun tarvi
Tuskin tuntisit kateuttakaan
Hukassa runsauden sarvi
Onneni muualta saat

Täytyy jaksaa, niin usein sanotaan
Taidon tehdä lahjaksi sain
Tyhjä kassa se tuskin lohduttaa
Velkakierre saldonain

Tingitä ei, tällä mä elän hei
Tingitä ei palkastasi sultakaan
Tingitä ei, tällä mä elän hei
Tingitä ei, huh huh huh

Oo… Tyhjästä tingit
Oo… jee
Oo.. Tyhjästä tingit
Oo.. Tyhjästä tingitä ei

Jos joskus tyytyisit vähempään
Niin saisit syvyyttä sun elämään
Katso minua silmiin, katso minua silmiin
Huomaat, että tingitä ei

Tingitä ei, tällä mä elän hei
Tingitä ei palkastasi sultakaan
Tingitä ei, tällä mä elän hei
Tingitä ei

Oo… Tyhjästä tingit
Oo… jee
Oo.. Tyhjästä tingit
Oo.. Tyhjästä tingitä ei