01. Kuva Belgia Pakkopaita
02. Kuva Unkari Luonnonoikut
03. Kuva Makedonia Sanavalmis
04. Kuva Makedonia Lumityöt
05. Kuva Unkari Huominen
06. Kuva Belgia Ryhmäpaineet
07. Kuva Makedonia Lainaa mulle dona
08. Kuva Belgia Muodin orja
09. Kuva Makedonia Joona
10. Kuva Unkari Kelkasta pudonneet
11. Kuva Makedonia Postikusti
12. Kuva Unkari Loppusota

1. Pakkopaita (Belgia)

Ne maniaksi tätä sanoo
"Tytön pää on vinksallaan"
Mä hymyilen kai liikaa
Piristän tunnelmaa

Hui hai!
Normaalius määritelty kun on peetä päin
En mahdu niihin raameihin
Tuon myrtsin kansan keskuuteen hyörinää
Oon masennuslääkintää

Pakkopaitaan
Ahtaa muut ahdas tavallisuus
Kun samaan aikaan
On ilmaista nautinnollisuus

Ne maniaksi tätä sanoo
Riennän täyttä päätä hurmioon
Daijut eivät pysty alemmas kiskomaan
Alemmas kiskomaan

Hui hai!
Normaalius määritelty kun on peetä päin
En mahdu niihin raameihin
Myrtsein kansa oppikoon hyörimään
Oon masennuslääkintää

Pakkopaitaan
Ahtaa muut ahdas tavallisuus
Kun samaan aikaan
On ilmaista nautinnollisuus

Pakko painaa?
Kun samaan aikaan
On hauskempaa arvaamattomuus

Voit oman roolisi valita
Voit itse itsesi kahlita
Tai pakkopaidan heittää pois

Pakko painaa?
Kun samaan aikaan
On ilmaista nautinnollisuus

Kuin pakkopaitaan
Ahtaa muut ahdas tavallisuus
Kun samaan aikaan
On hauskempaa arvaamattomuus

2. Luonnonoikut (Unkari)

Vauraus on tärkeää
Luksus halut tyydyttää
Ja uutterasti nautiskellaan

No muillakin on riittämiin
Jos parasta tahdottiin
Nyt oon vain mies, kuin toiset

Työtön kulkuri hämmästyttää
Ennen moista en oo nähnytkään

On miljoonikkoja miljoonittain
Yöt juhlia kaikki viettävinään
Ja miljoonikko on miljoonistaan
Niin huolissaan, ei auta peevelikään

Köyhimys, ahteriin
Potkin sua, koska täällä virnuiltiin
Luonnonoikkuhan oot, mee pois

Kateus on karvaimmillaan
Erilaisuus saa suunniltaan

On miljoonikkoja miljoonittain
Yöt juhlia kaikki viettävinään
Ja miljoonikko on miljoonistaan
Niin huolissaan, ei auta peevelikään

Oon laumaa, oon massaa
Nuo nollat mua rassaa
Taas yhteen kun törmättiin

On miljoonikkoja miljoonittain
Yöt juhlia kaikki viettävinään
Oon laumaa, oon massaa, joo
Ja miljoonikko on miljoonistaan
Niin huolissaan, ei auta peevelikään

Ahdistaa, ahdistaa
Ooh, ahdistaa, ahdistaa

3. Sanavalmis (Makedonia)

En ole ihmisten mielestä kiehtova lainkaan
Kun avaan suuni, niin tunnelma lannistuu
En aikaan lauseita saa, joilla päät käännettäisiin
Vaivautuneita naurahdukset aina on

Ja mä vain yritän olla
Se ihminen, jolla
On sana valmis laukaisuun

Anna tulla, anna tulla, anna tulla
Valmis oon! Mä hoidan tän, viihdytän, ooh!
Anna tulla, anna tulla
Pallo heitä, koppaan sen
Ja piikin sivallan kuin Salmi - Vexi siis
Heh, tajusitteko?

En ole ihmisten mielestä kiehtova lainkaan
Kun avaan suuni, niin tunnelma lannistuu
Ei opettelemalla synnynnäistä muuttumaan saatu
Olen tylsäkeaasi, ja tyhjä on kaali

Ja mä vain yritin olla
Se ihminen, jolla
Ois sana valmis laukaisuun

Anna olla, anna olla, anna olla
Luovutan! Pää tyhjä on, lauseeton, ooh!
Anna olla, anna olla
Pallon heitän jollekin
Ken piikin sivaltaa kuin Sundqvist - Gösta siis
Ja muut nauramaan saa

(Anna tulla, anna tulla, anna tulla, anna tulla, anna tulla)
Siinä, sä pallon multa saat, ooh

4. Lumityöt (Makedonia)

On selätettyä saatu sysisynkeä syksy
Ja pääsen vihdoinkin keskelle nietosten
On ihana jo tähän kaamokseen saada lunta
Sitä lupasi meille Mette Mannonen

On liika haitaksi, myönnän
Ja osan pois työnnän
Vaan lumitöitä rakastan

Kola, kola, kola, kola, kola, kola käyttöön taas
Niin kunnon saa nousemaan, oo...

Kola, kola, kola, kola, etupiha putsataan
Ja pääsee kulkemaan
Tie kunhan aurataan
Se ehkä aurataan

On selätettyä saatu sysisynkeä syksy
Ja pääsen vihdoinkin keskelle nietosten
Mä talvi-ihmisenä herään vasta kunnolla henkiin
Tulkoon metrinen hanki, mä en oo sen vanki

On liika haitaksi, myönnän
Ja osan pois työnnän
Vaan lumitöitä rakastan

Kola, kola, kola, kola, kola, kola käyttöön taas
Niin kunnon saa nousemaan, oo...

Kola, kola, kola, kola, etupiha putsataan
Ja pääsee kulkemaan
Tie kunhan aurataan
Se ehkä aurataan

(Kola, kola, kola, kola)
(Kola, kola, kiitos siitä! Skoolaan!)
Skoolaan!

Tie ehkä aurataan

5. Huominen (Unkari)

Seurataan me muita vaan
Erilaisuus tuskinkaan
On kehujen tie hyväksyntään

Mutta niitä ken tarvitsee
Ei ne sieluas ravitse
Jääköön, paijaus nyt taakse

Jospa jokainen runo jättää
Aukon, jossa muut toisin päättää

Ei tiemme kulje, ei tiemme sulje
Uskon, vaihtoehto löytyy ain 
Ei tiemme kanna, ei tiemme anna
Et yksin jää, uskothan huomiseen

Helpotus, vapautus
Ne saattaa ikä tuoda jos seuraat
Mielesi sanaa, ne saat, ne saat

Hyödykkeetkin raivaa väylää
Materia mieltä jäytää

Ei tiemme kulje, ei tiemme sulje
Uskon, vaihtoehto löytyy ain 
Ei tiemme kanna, ei tiemme anna
Et yksin jää, uskothan huomiseen

Sisältöön puutu en
Siispä vain sanon sen
Nyt halaa minuuttas hei

Ei tiemme kulje, ei tiemme sulje
Uskon, vaihtoehto löytyy ain 
Sisältöön puutu en, yeah
Ei tiemme kanna, ei tiemme anna
Et yksin jää, uskothan huomiseen

Jatketaan, jatketaan
Oh, jatketaan, jatketaan

6. Ryhmäpaineet (Belgia)

Mä olin erilainen tyttö
Hieman pulska, outokin
Siis muiden silmätikku
Olento hentoinen

Vaan ei
En sortunut, murtunut, mä pystyyn vielä jäin
Ei pommit maaliin yltäneet
Mä vahvempi oon kiusaajaa
Heikompaa kun vahvaksi koulitaan

Ryhmäpaineet
Taakse jää, muut ei päätä mitään
Hyvästi maineet
Mä kaunis oon, katseet murskaa ei

Mä olin erilainen tyttö
Hyvin helppo kohde kiusaajan
Itselleni toistin: "Vielä mä voitan tän
Vielä mä näyttämään pääsen!"

En sortunut, murtunut, mä pystyyn vielä jäin
Ei pommit maaliin yltäneet
Mä vahvempi oon kiusaajaa
Heikompaa kun vahvaksi koulitaan

Ryhmäpaineet
Taakse jää, muut ei päätä mitään
Hyvästi maineet
Mä kaunis oon, katseet murskaa ei

Ryhmäpaineet
Hyvästi maineet
Mä kaunis oon, katseet murskaa ei

On mieli ruumista vahvempi
Vain asenteella on väliä
Hyvästi ryhmäpaineet

Ryhmäpaineet
Hyvästi maineet
Mä kaunis oon, katseet murskaa ei

Ryhmäpaineet
Taakse jää, muut ei päätä mitään
Hyvästi maineet
Mä kaunis oon, katseet murskaa ei

7. Lainaa mulle dona (Makedonia)

On mul laskui liikaa, en voi luottoo nyt saada
On mun rahani menny yli taseen
Ei tästä suosta nousisi itse teräsmieskään
Ehkä ryöstän pankin ja hankin aseen

Paitsi jos sulta saan lainan
Sit duunii painan
Et pystyn takasin maksaan

Dona, dona, dona, dona
Dona, dona, pyydän sen
Mut satkukin jo auttais, o...

Dona, dona, dona, dona
Rahaa se on paljon kai
Nyt kerjäämään mut sai
Oi dona, aukenee
Lompakko aukenee

On mul laskui liikaa, en voi luottoo nyt saada
On mun rahani menny yli taseen
Sä muhun luotitkin niin paljon et setelit löit käteen
Sit käskit mäkeen, sanoit; pois painutkos häpeen

Silloin mä sulta sain lainan
Sit duunii painan
Et pystyn takasin maksaan

Dona, dona, dona, dona
Dona, dona, pyysin sen
Mut satkukin ois kelvannut, o...

Dona, dona, dona, dona
Rahaa se on paljon kai
Nyt kerjäämään mut sai
Oi dona, aukenee
Lompakko aukenee

(Dona, dona, dona, dona)
(Dona, dona, dona, dona, dona)
Dona

Lompakko aukenee

8. Muodin orja (Belgia)

On vaatekaappi täynnä vaatteit
Muttei mikään päälle käy
Uutta muotii tahdon
Mä tuhlauksen hallitsen

Tahdon tyylikkään bleiserin, nahkanilkkurit
Rintaliivit seksikkäät
On helppoo nettishoppailu, tuhlailu
Mä hyvin sen hallitsen

Nettikauppaan!
Klikkaan vaan, vaikken tarvitsekaan
Mä koska tahdon
Olla vain kaikkein muodikkain

On vaatekaappi täynnä vaatteit
Mutta silti lisää himoitsen
Luottotiedot menköön mut lisää mä tarvitsen
Mä tuhlauksen hallitsen

Tahdon tyylikkään kimonon, tvillipaitulin 
Pitsipöksyt seksikkäät
On helppoo nettishoppailu, tuhlailu
Mä hyvin sen hallitsen

Nettikauppaan!
Klikkaan vaan, vaikken tarvitsekaan
Mä koska tahdon
Olla vain kaikkein muodikkain

Nettikauppaan!
Olla vain kaikkein muodikkain

Mä tahdon olla vain muodikas
Niin kesin, syksyin kuin talvella
Taas sorruin nettikauppaan

Nettikauppaan!
Mä aina tahdon
Olla vain kaikkein muodikkain

Nyt nettikauppaan!
Klikkaan vaan, vaikken tarvitsekaan
Mä koska tahdon
Olla vain kaikkein muodikkain

9. Joona (Makedonia)

On pyhä ilmoitus velvollisuutesi kuiva
Sen julki tuominen hyödytön työmaa ois
Ne eivät ymmärrä selkeintäkään profetiaa
Kapinallinen tuomari, karkasit pois

Käy myrsky purtesi niskaan
Kuin lastua viskaa
Ja joudut ahmatin vatsaan

Joona, Joona, Joona, Joona
Joona, surman suuhun uit
Vaan varjelluit
Rantauduit

Joona, Joona, Joona, Joona
Taivas joskus armahtaa
Myös käskyn uhmaajaa, oi Joona
Harkitaan
Kun muita tuomitaan

Jos myötätunnolle annat sä mahdollisuuden
Niin katkeruutesi voimaksi muuttaa voit
Ja Luoja Niniveä suojeli ja soi päivän uuden
Rakkaus oikeutta on saivartelutta

Käy myrsky purtesi niskaan
Kuin lastua viskaa
Ja joudut ahmatin vatsaan

Joona, Joona, Joona, Joona
Joona, surman suuhun uit
Vaan varjelluit
Rantauduit

Joona, Joona, Joona, Joona
Taivas joskus armahtaa
Myös käskyn uhmaajaa, oi Joona
Harkitaan
Kun muita tuomitaan

(Joona, Joona, Joona, Joona)
(Joona, Joona, Joona, Joona, Joona)
(Joona) Joona
Kun muita tuomitaan

10. Kelkasta pudonneet (Unkari)

Varjot vaikka päälle käy
Mitään ulospäin ei näy
Ei toiset pääse sisälle pään

Kun sossutantat kuivakat
On kontaktit ainoat
On saatanasti tuskaa

Padot kestävät aikansa vain
Lopun traagisen kertomus sai

Kun kasvaa kelkasta jääneen piina
Seurauksia turha tulkita on
Yks rasvaa köyttä, vie toisen viina
Ja pahin on se kolmas, arvaamaton

Osa vain kokonaan
Turvaverkkomme väliin luiskahtaa
Paremmisto katsokaan ei päin

Mieron tielle päihteetkö vei?
Sorvin ääreen päässyt hän ei

Kun kasvaa kelkasta jääneen piina
Seurauksia turha tulkita on
Yks rasvaa köyttä, vie toisen viina
Ja pahin on se kolmas, arvaamaton

Päätökseen julmimpaan
Ei syytä alkuunkaan
Ei korjaa vääryyttä vääryys

(Kun kasvaa kelkasta jääneen piina)
(Seurauksia turha tulkita on)
Ei syytä alkuunkaan, ei
Yks rasvaa köyttä, vie toisen viina
Ja pahin on se kolmas, arvaamaton

Ei koskaan uudestaan
Ei, ei koskaan, ei koskaan

11. Postikusti (Makedonia)

Lyö kello illalla kohta jo seitsemän kertaa
Vaan vielä kuule en laatikon kolinaa
Ei kai vain ruohonleikkuussa mennyt liikaa aikaa?
Sitten talveksi lapiota katsomaan

Nyt alkaa meno tää riittää
Se mummoja niittää
En sähköpostista piittaa

Postikusti, postikusti, postikusti, missä meet?
Mun kirjeeni harhailee, oo...
Postikusti, postikusti, aamukahvihetkeni
Se meni pilalle
Sanomalehteä en saanut lukea

Lyö kello illalla kohta jo kymmenen kertaa
Vaan vielä kuule en laatikon kolinaa
Jää laskut saapumatta, maksuhäiriömerkinnän saan
Korttia Tangerista en saa tuttavalta

Nyt alkaa meno tää riittää
Se mummoja niittää
En sähköpostista piittaa

Postikusti, postikusti, postikusti, missä meet?
Mun kirjeeni harhailee, oo...
Postikusti, postikusti, aamukahvihetkeni
Se meni pilalle
Sanomalehteä en saanut lukea

(Postikusti, postikusti)
(Postikusti, postikusti)
(Saavu, saavu) Saavu
En saanut lukea

12. Loppusota (Unkari)

Eessä viikot viimeiset
Kaivan kuopan itsellein
Jään vartioon, en päästä luoksein

Vain piipun taakse piiloudun
Mä omia tähtäilen
Ja huudan kuin hullu tuuleen

Miten tiesit sä tunnussanan?
Luulin, ettei me puhutakaan

Ei aikaa jäänytkään uuteen nousuun
Kun suhteemme päälle pommit sataa
Ei päästy teltoista metsään karkuun
On kaikki ohi, se päättyi loppusotaan

Ei muistoksi mitään jää
Irrotessamme jäljet siistitään
Uudet haasteet tykkimies kohtaa

Taakse jäivät kauneimmat yöt
Tänään mut kuin vastuksen lyöt

Ei aikaa jäänytkään uuteen nousuun
Kun suhteemme päälle pommit sataa
Ei päästy teltoista metsään karkuun
On kaikki ohi, se päättyi loppusotaan

Suojatkaa kuulonne
Muuttuivat luulonne
Et kuollut, haavoituit vain

Ei aikaa jäänytkään uuteen nousuun
Kun suhteemme päälle pommit sataa
Suojatkaa kuulonne, joo
Ei päästy teltoista metsään karkuun
On kaikki ohi, se päättyi loppusotaan

Reserviin, reserviin...
Mars, reserviin, reserviin...