1. Harha-askel
2. Barabbas
3. Mieleni salaisuus
4. Pomo
5. Pimeät päivät

----

1. Harha-askel

Harhaan astuit, käännyit luoksein
Houkuttelin suurin toivein
Sydämesi tahdoin saada
Ennen kuin toiset sen itselleen eestä varastaa

Katseellani kiehdoin ansaan
Puremani sen varmistaa
Sun suonissasi virtaa autuus
Nyt kiitä onneas, onneas
Nyt kiitä onneas, mun oot!

Jos höynähdät mun seuraan, paluu ei onnistu
Sillä vegetatiivinen on tilasi, allein alistut
Retkahdat kuin nukke, sitä haluan katsella
Salapaikassa säilytän kutrejas vihikoirilta

Katseellani kiehdoin kuoppaan
Puremani sen varmistaa
Sun suonissasi virtaa autuus
Nyt kiitä onneas, onneas
Nyt kiitä onneas, mun oot!

Jos höynähdät mun seuraan, paluu ei onnistu
Sillä vegetatiivinen on tilasi, allein alistut
Retkahdat kuin nukke, sitä haluan katsella
Salapaikassa säilytän kutrejas vihikoirilta

Kiitä onneas, onneas
Nyt kiitä onneas, mun oot!
Nyt kiitä onneas, onneas
Nyt kiitä onneas, mun oot!
Nyt kiitä onneas, onneas
Nyt kiitä onneas, mun oot!
Nyt kiitä onneas, onneas
Nyt kiitä onneas, mun oot!

Jos höynähdät mun seuraan, paluu ei onnistu
Sillä vegetatiivinen on tilasi, allein alistut
Retkahdat kuin nukke, sitä haluan katsella
Salapaikassa säilytän kutrejas vihikoirilta

2. Barabbas

Rikollinen haltioittaa
Kansan myötätunnon voittaa
Rennosti hän meille moikkaa
Tappaja tappoi ja jengiä kiinnostaa

Viisas demoneita häätää
Ankeuden hän laiksi säätää
Jos normaaleitten annat päättää
Ne Bara-bab-bab-ba, Barabbaan
Ne Barabbaksen tahtovat

Voi tsiisus, on niin tylsää
Verityöt viihdyttää
Voitot kannustaa röyhkeää
Ja Barabbas myy, kun haluat

Kuolen pois, on tylsää
Iltauutiset ärsyttää
Liian liukkaita saippuat
Myyviä skitsot murhaajat

Viisas stabiloi ja jäätää
Penseytensä laiksi säätää
Jos normaaleitten annat päättää
Ne Bara-bab-bab-ba, Barabbaan
Ne Barabbaksen tahtovat

Voi tsiisus, on niin tylsää
Verityöt viihdyttää
Voitot kannustaa röyhkeää
Ja Barabbas myy, kun haluat

Kuolen pois, on tylsää
Iltauutiset ärsyttää
Liian liukkaita saippuat
Myyviä skitsot murhaajat

Bara-bab-bab-ba, Barabbas
Me Barabbas vain tahdotaan
Me Bara-bab-bab-ba, Barabbas
Me Barabbas vain tahdotaan

Me Bara-bab-bab-ba, Barabbas
Me Barabbas vain tahdotaan
Me Bara-bab-bab-ba, Barabbas
Me Barabbas vain tahdotaan

Voi tsiisus, on niin tylsää
Verityöt viihdyttää
Voitot kannustaa röyhkeää
Ja Barabbas myy, kun haluat

Kuolen pois, on tylsää
Iltauutiset ärsyttää
Liian liukkaita saippuat
Myyviä skitsot murhaajat

3. Mieleni salaisuus

Kuulen äänet hiljaisuudesta
Aistini viimeistä sopukasta
Sen herätän elämään, on aikakin
Koko mieli näin alkaa palautua ikiroudasta
On sen työnä joustaa
Pahat aikeet mielen rutistaa
nyt mieli ajatuksen tuhoaa itsestään 
ja minun pa-pa-pap, pa-pa-pap 
ja minun pa-pa-pap, pa-pa-pap hävijää


Kun on tultu, tasoihin
Joihin ei pääse aina
Voi mieltänsä vain
korjailla
kun sotken mielen salaisuutta
On sen ase aivoissa
Mutta näkymätön mies sitä ohjaa
On viimein aikaa, tämä löytää
ja pääni ainakin miinoittaa 


Mieli kuiskaa haaveni
ja samalla tuhoaa haaverit
nyt mieli ajatuksen tuhoaa itsestään 
ja minun pa-pa-pap, pa-pa-pap 
ja minun pa-pa-pap, pa-pa-pap hävijää

Kun on tultu, tasoihin
Joihin ei pääse aina
Voi mieltänsä vain
korjailla
kun sotken mielen salaisuutta
On sen ase aivoissa
Mutta näkymätön mies sitä ohjaa
On viimein aikaa, tämä löytää
ja pääni ainakin miinoittaa

Minun pa-pa,pap pa-pap-pap
Ja minun pa,pa,pap hävijää
Ja minun pa-pa-pap, pa-pa-pap
Ja minun pa-pa-pap Hävijää

Minun pa-pa,pap pa-pap-pap
Ja minun pa,pa,pap hävijää
Ja minun pa-pa-pap, pa-pa-pap
Ja minun pa-pa-pap Hävijää

Kun on tultu, tasoihin
Joihin ei pääse aina
Voi mieltänsä vain
korjailla
kun sotken mielen salaisuutta
On sen ase aivoissa
Mutta näkymätön mies sitä ohjaa
On viimein aikaa, tämä löytää
ja pääni ainakin miinoittaa

4. Pomo

Aivot kiinni, muuan määrää
Työläinen, sen teet, työn hääräät
Pomo löylyttää, näin huutaa:
'Hep, jäbä, hep, sinä selvän ohjeen sait!'
Olkoon tyhmimpään tai väärään
Nöyryys valtaan vie, muu lyödään
Jos jeesailet, niin maaliin kelpaat
Ja pian ratsastat, varastat sä tiesi hot-shot-bossiuteen

Jos velvoittaa sua pomo
Hölmöläistoimintaan
Silloin hanttiin ei pistetä
Kun elämän eettiskrapulat
Otteissaan sua riuhtoo
Jopa jokerit käskyttää
Aivan bullshittiin
Kiipeliin
(Saatanan rottaa myötäiltiin)

Olkoon tyhmimpään tai väärään
Nöyryys valtaan vie, muu lyödään
Jos jeesailet, niin maaliin kelpaat
Sä itse ratsastat, varastat sä tiesi hot-shot-bossiuteen

Jos velvoittaa sua pomo
Hölmöläistoimintaan
Silloin hanttiin ei pistetä
Kun elämän eettiskrapulat
Otteissaan sua riuhtoo
Jopa jokerit käskyttää
Aivan bullshittiin
Kiipeliin
(Saatanan rottaa myötäiltiin)

Ja pian ratsastat, varastat sä tiesi hot-shot-bossiuteen
Sä itse ratsastat, varastat sä tiesi hot-shot-bossiuteen
Sä itse ratsastat, varastat sä tiesi hot-shot-bossiuteen
Sä itse ratsastat, varastat sä tiesi hot-shot-bossiuteen

Jos velvoittaa sua pomo
Hölmöläistoimintaan
Silloin hanttiin ei pistetä
Kun elämän eettiskrapulat
Otteissaan sua riuhtoo
Jopa jokerit käskyttää
Aivan bullshittiin
Kiipeliin
(Saatanan rottaa myötäiltiin)

5. Pimeät päivät

Peilaa järvenpintaan mustaan
Pettynyttä heijastustaan
Kaarnaan veitsellänsä rustaa
Venusta kaunista, mielen kieltämää

Tuuleen kuiskaa pyynnön pienen
Vaan jää vastaus puolitiehen
Kun jälleen vaihtoi rooliin miehen
Ei ole rap-pap-pap, rap-pap-pap
Ei ole rap-pap-pap enää

Jäi pyörteeseen arvokkuus
Sekoaa liikkeissään
Muotin ahtauteen murskautuu
On pimeät päivät lähellä

Riutuu pois arvokkuus
Se on hyvä mahdollisuus
Löytää ahdistus, katkeruus
Nainen on miehenä sairas mies

Tuuleen kuiskaa pyynnön kuolleen
Vaan jäi vastaus puolitiehen
Kun jälleen vaihtoi rooliin miehen
Ei ole rap-pap-pap, rap-pap-pap
Ei ole rap-pap-pap enää

Jäi pyörteeseen arvokkuus
Sekoaa liikkeissään
Muotin ahtauteen murskautuu
On pimeät päivät lähellä

Riutuu pois arvokkuus
Se on hyvä mahdollisuus
Löytää ahdistus, katkeruus
Nainen on miehenä sairas mies

Ole rap-pap-pap, rap-pap-pap
Ei ole rap-pap-pap enää
Ei ole rap-pap-pap, rap-pap-pap
Ei ole rap-pap-pap enää

Ei ole rap-pap-pap, rap-pap-pap
Ei ole rap-pap-pap enää
Ei ole rap-pap-pap, rap-pap-pap
Ei ole rap-pap-pap enää

Jäi pyörteeseen arvokkuus
Sekoaa liikkeissään
Muotin ahtauteen murskautuu
On pimeät päivät lähellä

Riutuu pois arvokkuus
Se on hyvä mahdollisuus
Löytää ahdistus, katkeruus
Nainen on miehenä sairas mies