01. Kuva Liettua Ensisuudelma
02. Kuva Liettua Mitä kuuluu, rakkaimpain?
03. Kuva San Marino Succubus yllättää
04. Kuva Sveitsi Pimeä (Yöttömin yö)
05. Kuva Liettua Älä usko haaveisiin
06. Kuva San Marino Luokseni tuu
07. Kuva Sveitsi Talent Rykka
08. Kuva Sveitsi Änkyrät
09. Kuva Liettua Puhtaassa ilmassa
10. Kuva San Marino Pelimies
11. Kuva Liettua Murhe haipuu syömmestäin

01. Ensisuudelma (Liettua)

Hymysi on kaunein päällä maan, maan
Jalkani se veteläksi saa, se saa
Tämä kaikki jännittää
Tuskin pystyn hengittää, pelkään niin
Hymysi on kaunein päällä maan, maan

Minä katson sua ja sä katsot mua
Musta tuntuu nyt, tää vois onnistua
Ensisuudelman mä sain
Ensisuudelman mä sain

Huulet lähestyy, viimein koskettaa
Kaikki unta on, kohta haihtuvaa
Ensisuudelman mä sain
Ensisuudelman mä sain

Tämä ilta muistoihimme jää, jää
Sua vaikken koskaan näkiskään enää
Kuinka voisin unohtaa
Katseen kauniin milloinkaan, enhän vois
Tämä ilta muistoihimme jää, jää

Minä katson sua ja sä katsot mua
Musta tuntuu nyt, tää vois onnistua
Ensisuudelman mä sain
Ensisuudelman mä sain

Huulet lähestyy, viimein koskettaa
Kaikki unta on, kohta haihtuvaa
Ensisuudelman mä sain
Ensisuudelman mä sain 

Oh… oh…
Oh… oh…

Minä katson sua ja sä katsot mua
Musta tuntuu nyt, tää vois onnistua
Ensisuudelman mä sain
Ensisuudelman mä sain

Huulet lähestyy, viimein koskettaa
Kaikki unta on, kohta haihtuvaa
Ensisuudelman mä sain
Ensisuudelman mä sain

Hymysi on kaunein päällä maan

 

02. Mitä kuuluu, rakkaimpain? (Liettua)

Vuodet vierii, tunteet haihdu ei, ei
Koulun kaunein tyttö järjen vei, vei
Olit tanssiparini, äikän vierustoveri
Vaan et muu
Vuodet vierii, tunteet haihdu ei, ei, ooh...

Kotikaupungin, sähköpostinkin
Tiedot tiirailin, kiitos Facebookin
Mitä kuuluu, rakkaimpain?
Mitä kuuluu, rakkaimpain?

Vaikka tiedänkin susta kamalasti
Silti vastaa, pliis, minun viesteihin
Mitä kuuluu, rakkaimpain?
Mitä kuuluu, rakkaimpain?

Mä aamun tullen huomaan vastauksen sen
"Ken oot? Mee pois!" hän vastaa, itke en, en
Onhan noita jäljellä, lukioni tyttöjä
Muutama
Vaikk' vuodet vierii, tunteet haihdu ei, ei, mhh...

Kotikaupungin, sähköpostinkin
Tiedot tiirailin, kiitos Facebookin
Mitä kuuluu, rakkaimpain?
Mitä kuuluu, rakkaimpain?

Vaikka tiedänkin susta kamalasti
Silti vastaa, pliis, minun viesteihin
Mitä kuuluu, rakkaimpain?
Mitä kuuluu, rakkaimpain?

O-o-oo oo oo
O-o-oo oo oo
O-o-oo oo oo
O-o-oo oo oo

Kotikaupungin, sähköpostinkin
Tiedot tiirailin, kiitos Facebookin
Mitä kuuluu, rakkaimpain?
Mitä kuuluu, rakkaimpain?

Vaikka tiedänkin susta kamalasti
Silti vastaa, pliis, minun viesteihin
Mitä kuuluu, rakkaimpain?
Mitä kuuluu, rakkaimpain?

Vuodet vierii, tunteet haihdu ei

 

03. Succubus yllättää (San Marino)

En koskaan ollut uskoton
Tunsin normiston ja tottelin
Vain Nukku-Matin tarjontaa
Vaikeaa on kaventaa

Kun kynsiin unissani jäin
Tuon julkean succubuksen
Nyt hallelujaa tokaisen
Niin kuin Leonard Cohen

Tietänyt en miten succubuksen
Temput viekoittelee
Tietänyt en, aivan yllättäen
Sorruin syöjättäreen

Tietänyt en, voiman miehuuden
Viedä succubus voi
Tietänyt en, penetraatio sen
Kanssa johtaa turmaan

(Ooh... ooh... ooh...)
(Ooh... ooh... ooh...)

(Tietänyt en succubuksesta kuin)
(Silmin ummistetuin)
(Tietänyt en seuraamuksistakaan)
(Pian syyllisyys kalvaa)

Kun kynsiin unissani jäin
Tuon julkean succubuksen
Nyt hallelujaa tokaisen
Niin kuin Leonard Cohen

Tietänyt en miten succubuksen
Temput viekoittelee
Tietänyt en, aivan yllättäen
Sorruin syöjättäreen

Tietänyt en, voiman miehuuden
Viedä succubus voi
Tietänyt en, penetraatio sen
Kanssa johtaa turmaan

Tietänyt en miten succubuksen
Temput viekoittelee
Tietänyt en, aivan yllättäen
Sorruin syöjättäreen

Tietänyt en succubuksesta kuin
Silmin ummistetuin
Tietänyt en, tietänyt en, tietänyt en
(Tietänyt en)

 

04. Pimeä (Yöttömin yö) (Sveitsi)

Teitä kohtalo uurtaa
Julmuudellaan naarmuttaa

Heikot joutuu uhreiksi kaipuun
Lapsiksi taantuu, telkeää suun

Voima mieleni kätköissä pesii
Se sormien päissä soi
Ja karkeloi

Kuule, yöttömin yö!
Tule uudelleen
Älä hälvene aamuin
Minut linnoittanut oot
Olet yöttömin yö
Pesän mieleeni teit
Kaikki huoleni veit
Sisimpään asumaan jää

Kuule, yöttömin yö!
Yöttömin yö
Oi, yöttömin yö
Sisimpään pesän teit
Olet yöttömin yö

Teidät syynätään
Kulmasta kulmaan
Arvostellaan

Olen turvassa arvostelulta
Hulluus suojelee
Kun tahdon niin

Kuule, yöttömin yö!
Tule uudelleen
Älä hälvene aamuin
Minut linnoittanut oot
Olet yöttömin yö
Pesän mieleeni teit
Kaikki huoleni veit
Sisimpään asumaan jää

Kerro, yöttömin yö:
Todellisuus vai onnellisuus?
Kysymys eteen jos laskeutuu
Kai vastaisit näin:
"Liekeiltä itseään suojella saa"

Tule uudelleen
Älä hälvene aamuin
Minut linnoittanut oot

Olet yöttömin yö
Pesän mieleeni teit
Kaikki huoleni veit
Sisimpään asumaan jää

Kuule, yöttömin yö!
Yöttömin yö
Oi, yöttömin yö
Sisimpään pesän teit
Olet yöttömin yö

 

05. Älä usko haaveisiin (Liettua)

Kuljet yksin rantaraitilla taas
Kaipaat kumppania vierelle, syliin
Lottovoitot kiertävät, duunipaikat katoaa jonnekin
Kuljet yksin rantaraitilla taas

Älä kuuntele pääsi ääniä
Niiden tarkoitus on sua lannistaa
Älä usko haaveisiin, älä usko haaveisiin

Elo lattein on paras vaihtoehto
Tunneryöpyittä keho kestää sen
Älä usko haaveisiin, älä usko haaveisiin

Kyynel silmäkulmaan ilmestyy, valuu
Sä toivoit jotain suurta, näinkö on, on?
Ota tästä vasara, iske sillä pläsiäs
Downshiftaus saattais tehdä hyvää mielelles, siis...

Älä kuuntele pääsi ääniä
Niiden tarkoitus on sua lannistaa
Älä usko haaveisiin, älä usko haaveisiin

Elo lattein on paras vaihtoehto
Tunneryöpyittä keho kestää sen
Älä usko haaveisiin, älä usko haaveisiin
Ooo... ooo...

Älä kuuntele pääsi ääniä
Niiden tarkoitus on sua lannistaa
Älä usko haaveisiin, älä usko haaveisiin

Elo lattein on paras vaihtoehto
Tunneryöpyittä keho kestää sen
Älä usko haaveisiin, älä usko haaveisiin

Kuljet yksin rantaraitilla

 

06. Luokseni tuu (San Marino)

Mä katson silmiin sinisiin
Taikka vihreisiin tai ruskeisiin
Ja suoraan sieluun poraudun
Kun karvaa vilautan

En ole mikään poikamies
Mut' senhän ties kaipa jokainen
Sä olet täydellinen noin
Pussin tarjota mä voin

Luokseni tuu, olen valmiina niin sinun kosketuksiin
Luokseni tuu, annathan sedälle, setä ei himmaile
Luokseni tuu, olet unelmaa, vaimo toiseksi jää
Luokseni tuu, tuothan ystävänkin, ken ei hauskaa pelkää

Oo-oo, oo-oo, oo-oo, oo-oo, oo-oo, oo-oo
Luoksesi tuun, suuni suudelmaton vailla kosteutta on
Luoksesi tuun, kiitos kaikesta, pian me taas nähdään uudestaan

En ole mikään poikamies
Mut' senhän ties kaipa jokainen
Sä olet täydellinen noin
Pussin tarjota mä voin

Luokseni tuu, olen valmiina niin sinun kosketuksiin
Luokseni tuu, annathan sedälle, setä ei himmaile
Luokseni tuu, olet unelmaa, vaimo toiseksi jää
Luokseni tuu, tuothan ystävänkin, ken ei hauskaa pelkää

Luokseni tuu, olen valmiina niin sinun kosketuksiin
Luokseni tuu, annathan sedälle, setä ei himmaile
Luokseni tuu, suuni suudelmaton vailla kosteutta on
Luokseni tuu, luokseni tuu, luokseni tuu

Luoksesi tuun
 

07. Talent Rykka (Sveitsi)

TV-ohjelmaan pääsin
Lahjakkaiden kilpailuun
Olen valmis täyttämään toiveet
Näyttämään mallin, trendejä luon

Lava tuo minut taas veti puoleen
Oon tähdeksi syntynyt
Nyt loistetaan!

Ja mä rykkakyykkään
Savuverhossain
Väki hurmioituu
Ja he yhtyvät hytkyyn

Kun mä rykkakyykkään
Kansat karkeloivat
Raksit yllä tööttää
Joku käski lopettaa

Mut' mä rykkakyykkään
Mä rykkakyykkään
Mä rykkakyykkään
Joku käski: "Nyt seis!"
Mut' mä rykkakyykkään

Tanssiin liittykää
Koukista jalkaa
Tahti on tää...

Onko maailma valmiina Rykkaan?
TV ollut ei
Nyt loistetaan!

Ja mä rykkakyykkään
Savuverhossain
Väki hurmioituu
Ja he yhtyvät hytkyyn

Kun mä rykkakyykkään
Kansat karkeloivat
Raksit yllä tööttää
Joku käski lopettaa

Mut' mä rykkakyykkään
Suosittu oon, en kuunnellut sua
Heitteri vaan oou-oot, oot mulle ilmaa
Pian kaikilla on siniset hiukset ja koltuissa höyryä

Savuverhoissaan
Väki hurmioituu
Ja he yhtyvät hytkyyn

Kun mä rykkakyykkään
Kansat karkeloivat
Raksit yllä tööttää
Joku käski lopettaa

Mut' mä rykkakyykkään
Mä rykkakyykkään
Mä rykkakyykkään
Joku käski: "Nyt seis!"
Mut' mä rykkakyykkään

 

08. Änkyrät (Sveitsi)

Patsas paikoilleen jäänyt
Sellainen oon mielelläin

Enkä muutu
Säästäkää pilkka, argumenttinne, sarkastisuus

Onhan muitakin kaltaisiani
Me uurnilla kohdataan
Ja näytetään

Ja me änkyröidään
Tätä maailmaa
Pidä muutella ei
Museoida sen tahdon
Ja me änkyröidään
Mitä touhottamaan
Hyvää lakkauttamaan
Tällä kaavalla mennään

Ja me änkyröidään
Änkyröidään
Me änkyröidään
Tällä kaavalla vain
Ja me änkyröidään

Loimme Eedenin
Aikoja sitten
Tässä se on

Tahdon suojata täydellisyyttä
Joukkoon liittykää
Me näytetään

Ja me änkyröidään
Tätä maailmaa
Pidä muutella ei
Museoida sen tahdon
Ja me änkyröidään
Mitä touhottamaan
Hyvää lakkauttamaan
Tällä kaavalla mennään

Ja me änkyröidään
Kunniamerkin leimasta saa
Vastapuolen "lällälää" on surkeaa
Me kutsumme nyt jokaista toimivan puolustajaa

Tätä maailmaa
Pidä muutella ei
Museoida sen tahdon

Ja me änkyröidään
Mitä touhottamaan
Hyvää lakkauttamaan
Tällä kaavalla mennään

Ja me änkyröidään
Änkyröidään
Me änkyröidään
Tällä kaavalla vain
Ja me änkyröidään

 

09. Puhtaassa ilmassa (Liettua)

Tunteet meillä paikoin kuumenee, joo
Taivas yllä silloin tummenee, joo

Lentää tavaroita voi
Jyrisee ja salamoi
Oijoijoi
Tunteet meillä paikoin kuumenee, joo, mm...

Tulisieluisten sanaharkat nää
Vaikka heikompaa ehkä hirvittää
Kränä ilman puhdistaa, kränä ilman puhdistaa

Mitä kiivaammin ensin nahinoidaan
Sitä ahnaammin sovitellaan taas
Kränä ilman puhdistaa, kränä ilman puhdistaa

On tarpeen ruuti saada kuivumaan, haa
Kun nainen tulta on ja tappuraa, ahaa

Mikäpä sen parempaa
Kuka haluaisikaan hissukkaa?
On tarpeen ruuti saada kuivumaan, haa

Tulisieluisten sanaharkat nää
Vaikka heikompaa ehkä hirvittää
Kränä ilman puhdistaa, kränä ilman puhdistaa

Mitä kiivaammin ensin nahinoidaan
Sitä ahnaammin sovitellaan taas
Kränä ilman puhdistaa, kränä ilman puhdistaa

O-o-oo...

Tulisieluisten sanaharkat nää
Vaikka heikompaa ehkä hirvittää
Kränä ilman puhdistaa, kränä ilman puhdistaa

Mitä kiivaammin ensin nahinoidaan
Sitä ahnaammin sovitellaan taas
Kränä ilman puhdistaa, kränä ilman puhdistaa

Tunteet meillä paikoin kuumenee

 

10. Pelimies (San Marino)

Hei miksi yksin täällä oot?
Tyttö suloinen ja kaunoinen
Kai sulle tarjota mä nyt
Saan drinkin kalleimman

Käy kanssain tanssiin ihanaan
Niin maistaa saat sä lemmenhuumaa
Minut sä omaksesi saat
Mutta täksi yöksi vaan

Pelimies oon, kaataa naisia saan
Niin kuin keiloja vaan
Pelimies oon, tunteet hallintaan saan
Murskaks sydämet paan

Pelimies oon, rakkaus peliä on
Olen voittamaton
Pelimies oon, en mä viereesi jää
Et aamulla mua nää

(Oh.. oh… oh…)
(Oh.. oh… oh…)

(Tuo pelimies, vuori valloittamaton)
(Pelin mestari on)
(Tuo pelimies ryösti sydämesi)
(Sä pelin hävisit)

Käy kanssain tanssiin ihanaan
Niin maistaa saat sä lemmenhuumaa
Minut sä omaksesi saat
Mutta täksi yöksi vaan

Pelimies oon, kaataa naisia saan
Niin kuin keiloja vaan
Pelimies oon, tunteet hallintaan saan
Murskaks sydämet paan

Pelimies oon, rakkaus peliä on
Olen voittamaton
Pelimies oon, en mä viereesi jää
Et aamulla mua nää

Pelimies oon, kaataa naisia saan
Niin kuin keiloja vaan
Pelimies oon, tunteet hallintaan saan
Murskaks sydämet paan

Pelimies oon, vuori valloittamaton
Pelin mestari oon
Pelimies oon, pelimies oon, pelimies oon
(Pelimies oon)

 

11. Murhe haipuu syömmestäin (Liettua)

Hetkissä on taikaa, sanotaan (jaa)
Miksi ne ei kestä, kadutaan (jaa)

Huuma haipuu nopsasti 
Missä oottaa sua rasti
Mä en nää
Hetkissä on taikaa, sanotaan (jaa)

Kuluu vuodet näin vaik ei parhain päin
Käänny sydämein, sepä sanoo nein
Murhe haipuu syömmestäin, murhe haipuu syömmestäin

Vielä jaksaisin kerran kohdata sut
Tavattaisiin taas, korjattaisiin sut
Murhe haipuu syömmestäin, murhe haipuu syömmestäin

Nyt jaan mä kanssas silkan totuuden (sen)
En valmis mies mä ole vieläkään (nään)

Sulta sain vain vammoja
Ja suurii naiskammoja
En häpee
Nyt jaan mä kanssas silkan totuuden (sen)

Kuluu vuodet näin vaik ei parhain päin
Käänny sydämein, sepä sanoo nein
Murhe haipuu syömmestäin, murhe haipuu syömmestäin

Vielä jaksaisin kerran kohdata sut
Tavattaisiin taas, korjattaisiin sut
Murhe haipuu syömmestäin, murhe haipuu syömmestäin

Oh, oh, oh...

Kuluu vuodet näin vaik ei parhain päin
Käänny sydämein sepä sanoo nein
Murhe haipuu syömmestäin, murhe haipuu syömmestäin

Vielä jaksaisin kerran kohdata sut
Tavattaisiin taas, korjattaisiin sut
Murhe haipuu syömmestäin, murhe haipuu syömmestäin

Hetkissä on taikaa, sanotaan (jaa)