01. Kuva Halilaulu
02. Kuva Muuttomiehet
03. Kuva Neo-Messias
04. Kuva Syntiset rakkauden teot
05. Kuva Mato
06. Kuva Lemmenjuoma
07. Kuva Suuntana Karibia
08. Kuva Käymisreaktio
09. Kuva Kuumailmapallo

01. Halilaulu (Espanja)

Tää maailmamme armoton kaataa sun niskaan loskaa
Kun murheisiin uppoot ja uskotkin et on kaikki turhaa
Mut onneksi perhees ja ystävät sua auttaa
He vierelläs kulkee, siis kannattaa sunkin heitä muistaa

Rakkaimpias halaa, rakkaimpias halaa 
Muista, joka päivä rakkaimpias halaa
Rakkaimpias halaa, rakkaimpias halaa 
Muista, joka päivä rakkaimpias halaa

Rakkaimpias halaa, Rakkaimpias halaa
Kaikki hyvin on kunhan vain halaa, halaa

Vain yksi halaus pelastaa päivän harmaan
Hymyilemään varmasti se saa tutun taikka vieraan
Se aikaa vain hetken vie, mut paljon lämmittää
Halaus on ilmaista ja helppoo, siis miksi emmit enää?

Rakkaimpias halaa, rakkaimpias halaa 
Muista, joka päivä rakkaimpias halaa
Rakkaimpias halaa, rakkaimpias halaa 
Muista, joka päivä rakkaimpias halaa

Rakkaimpias halaa, Rakkaimpias halaa
Kaikki hyvin on kunhan vain halaa, halaa

Siis halaa, siis halaa
Siis äitiäsi halaa
Siis halaa, siis halaa
Siis ystäviäs halaa

Siis halaa, siis halaa
Naapurin mummoo halaa
Siis halaa, siis halaa
Siis joka iikkaa halaa

Rakkaimpias halaa, rakkaimpias halaa 
Muista joka päivä rakkaimpias halaa
Rakkaimpias halaa, rakkaimpias halaa 
Muista sun rakkaimpias halaa

Kaikki hyvin on kunhan vain halaa, halaa

Muista vain halaa
Muista vain halaa, vain halaa, vain halaa

 

02. Muuttomiehet (Armenia)

Ullakolta kodin suuren ostin itsellein
Kahdeksan on kerroksia kadulta
Hissi rikki, pakko käyttää portaita

Rapun vierustalle jo muuttoauto jarruttaa
Kantamaan...
Opiskelijoita nuo kolme rahan tienaajaa
Lihasta...

Hnnnghh...
Hnnnghh...

Piano, kaapisto löysivät paikan helposti
Nurkkaan vaan...
Loppuun asti jaksoi kolmikko, vaikka väsytti
Ja hapottaa...

Kiitos teille, tippaan, kai luonnoss' kelpaa?
Huolet pois, mä laskuni maksan aikanaan
Kiitos teille, tippaan, kai luonnoss' kelpaa?
Hikiset ja nuoret miehet mun aivot halvauttaa

Mmm....
Muuta mut...

Kiitos teille, tippaan, kai luonnoss' kelpaa?
Huolet pois, käyn laskuni maksamaan
Kiitos teille, tippaan, kai luonnoss' kelpaa?
Hikiset ja nuoret miehet mut halvauttaa

 

03. Neo-Messias (Armenia)

Vähänpä hän tiesi
Kun poikalapsen synnytti
Neitsyt tuo nyt vuosisatojen jälkeen
Neitsyt tuo nyt henkikatojen jälkeen

Kaukaa vuorten takaa
Hän saapuu rauta-aasillaan
Kuka lie?

Ruokaa köyhät nyt saa
Vieras käy heitä kuulemaan
Hädän vie

Niin... niin...

Varkain hoidot, appeet
Hän poistaa, vaatimuksineen
Hiljentää

Ehdot paljastetaan
Maksun tuon kansa suorittaa
Saa hengellään

Kiittäkää Herraa taas, tänään Herraa saa
Keskuuteemme Messias saapuu uudestaan
Kiittäkää Herraa taas, tänään Herraa saa
Profetian väärän viikatemies vain paljastaa

Saa...
Tietää et saa...

Kiittäkää Herraa taas, tänään Herraa saa
Keskuuteemme Messias saapuu taas
Kiittäkää Herraa taas, tänään Herraa saa
Profetian väärän viikate paljastaa

 

04. Syntiset rakkauden teot (Espanja)

Me tulella leikittiin, kaadoimme sekaan bensaa
Ja niin sytytimme tuon rakkauden roihun ensi kertaa
Kun nousivat liekit nuollen vierustalon reunaa
Tein päätöksen viisaan: paras lähteä pois juoksujalkaa

Sodoma nyt palaa, Gomorra nyt palaa
Beibi, katso taakses, Sodoma nyt palaa
Sodoma nyt palaa, Gomorra nyt palaa
Beibi, katso taakses, Sodoma nyt palaa

Sodoma nyt palaa, Gomorra nyt palaa
Ei se haittaa, jos elää saa
Rakkaus

(Pa-palaa, pa-pa-pa-pa-palaa)
(Pa-pa-pa-pa-pa-palaa, pa-pa-pa-pa)
Rakkaus
(Pa-palaa, pa-pa-pa-pa-palaa)
(Pa-pa-pa-pa-pa-palaa, pa-pa-pa-pa)

Rakkauden voimaa ei ihminen voi voittaa
Sen avulla kaikki esteet suoraan eliminoidaan
Ei armoa ansaitse kaupunki syntisten
Siivilleen ei feenikslinnut nouse ansiostamme
Eiks je?

Sodoma nyt palaa, Gomorra nyt palaa
Beibi, katso taakses, Sodoma nyt palaa
Sodoma nyt palaa, Gomorra nyt palaa
Beibi, katso taakses, Sodoma nyt palaa

Sodoma nyt palaa, Gomorra nyt palaa
Ei se haittaa, jos elää saa
Rakkaus

(Pa-palaa, pa-pa-pa-pa-palaa)
(Pa-pa-pa-pa-pa-palaa, pa-pa-pa-pa)
Rakkaus
(Pa-palaa, pa-pa-pa-pa-palaa)
(Pa-pa-pa-pa-pa-palaa, pa-pa-pa-pa)

Ei palaa, ei palaa
Pois Sodoma nyt palaa
Ei palaa, ei palaa
Pois Sodoma nyt palaa

Ei palaa, ei palaa
On tilalla vain laavaa
Ei palaa, ei palaa
On tilalla vain laavaa

Sodoma nyt palaa, Gomorra nyt palaa
Beibi, katso taakses, Sodoma nyt palaa
Sodoma nyt palaa, Gomorra nyt palaa
On takanamme pelkkää laavaa

Ei se haittaa, jos elää saa
Rakkaus

(Pa-palaa, pa-pa-pa-pa-palaa)
(Pa-pa-pa-pa-pa-palaa, pa-pa-pa-pa)
Rakkaus
(Pa-palaa, pa-pa-pa-pa-palaa)
(Pa-pa-pa-pa-pa-palaa, pa-pa-pa-pa)

Murheet ei palaa
Huolet ei palaa, ei palaa, ei palaa

 

05. Mato (Espanja)

On ihoni niljakas, suupielet täynnä multaa
On elämä tässä, en paljonkaan tiedä maailmasta
Vaan kaunis se lienee, niin oon kuullut ystäviltä
Mä itsehän en nää, sillä silmät puuttuu laisin päästä

Minä olen mato, minä olen mato
Laulavainen liero, minä olen mato
Minä olen mato, minä olen mato
Laulavainen liero, minä olen mato

Minä olen mato, minä olen mato
Liero, jolle on elo ihanaa!
Laulan: Ma-mato, ma-ma-ma-ma-mato...
Ma-ma-ma-ma-ma-mato, ma-ma-ma-ma...
Laulan: Ma-mato, ma-ma-ma-ma-mato...
Ma-ma-ma-ma-ma-mato, ma-ma-ma-ma...

Aurinko paistaa, taas maistuu multa puulta
On elämä silti kivaa, sillä kaikki niin väittää
En ymmärrä pohtijaa, jolle on maailma
Ruma, liian suuri tai vaikea. Nyt mä syön multaa, nami

Minä olen mato, minä olen mato
Laulavainen liero, minä olen mato
Minä olen mato, minä olen mato
Laulavainen liero, minä olen mato

Minä olen mato, minä olen mato
Liero, jolle on elo ihanaa!
Lalalallalalalalaalaa...
Laulan: Ma-mato, ma-ma-ma-ma-mato...
Ma-ma-ma-ma-ma-mato, ma-ma-ma-ma...
Lalalallalalalalaalaa...
Laulan: Ma-mato, ma-ma-ma-ma-mato...
Ma-ma-ma-ma-ma-mato, ma-ma-ma-ma...

Mä olen, mä olen, mä olen kastemato
Mä olen, mä olen, mä olen kastemato
Mä olen, mä olen, mä olen kastemato
Mä olen, mä olen, mä olen kastemato

Minä olen mato, minä olen mato
Laulavainen liero, minä olen mato
Minä olen mato, minä olen mato
Oi voi, oon laulavainen liero
Liero, jolle on elo ihanaa

Lalalallalalalalaalaa...
Laulan: Ma-mato, ma-ma-ma-ma-mato...
Ma-ma-ma-ma-ma-mato, ma-ma-ma-ma...
Lalalallalalalalaalaa...
Laulan: Ma-mato, ma-ma-ma-ma-mato...
Ma-ma-ma-ma-ma-mato, ma-ma-ma-ma...

Lalalallalalalalaalaa...
Oi voi, mä laulan: Ma-mato, ma-ma-ma-ma-mato...
Ma-ma-ma-ma-ma-mato, ma-ma-ma-ma...
Lalalallalalalalaalaa...
Oi voi, mä laulan, mä laulan, mä laulan:
Ma-mato, ma-ma-ma-ma-mato...
Ma-ma-ma-ma-ma-mato, ma-ma-ma-ma...
Lalalallalalalalaalaa...

 

06. Lemmenjuoma (Armenia)

Kalmistosta löysin
Lemmenjuoman reseptin
Juoma tää saa miehen minuun lankeemaan
Juoma tää tuo minulle nyt rakkauden

Mökissäni itkin
Niin monet vuodet yksin, suruissain
Hurjan ratkaisun teen
Ja turvaudunkin taikuuteen, muinaiseen

Hee… hee…

Nuori mies, uljas niin
Eksynyt metsän uumeniin, yksin oot
Käyhän sisälle vaan
Voin kaataa sulle juotavaa, niin maittavaa

Maista lemmenjuomaa, juo lemmenjuomaa
Kaikki muu on turhaa kun nyt me suudellaan
Maista lemmenjuomaa, juo lemmenjuomaa
Sydämesi kuuluu minulle nyt ja ainiaan

Nyt, nyt minun oot

Maista lemmenjuomaa, juo lemmenjuomaa
Kaikki muu on turhaa kun suudellaan
Maista lemmenjuomaa, juo lemmenjuomaa
Sydämesi kuuluu minulle ainiaan

 

07. Suuntana Karibia (Espanja)

Mun kohtalo päästä on pois täältä Jamaikalle
On rentoa siellä, sammun housutonna palmun alle
Vie rutkasti aikaa hintaa lentolipun säästää
Jos ymmärrät yskän, voisit pälkähästä rastan päästää

Heitä lantti mukiin, heitä lantti mukiin
Euro voisi auttaa, heitä lantti mukiin
Heitä lantti mukiin, heitä lantti mukiin
Euro voisi auttaa, heitä lantti mukiin

Heitä lantti mukiin, heitä lantti mukiin
Tee se nopsaan, ja kotiin saan lentää, lentää

Karibialla tienaan soitollani juomat
On messevät muijat bikineissä ja kelpo kuomat
Mä matkustan mieluiten parhaalla paikalla
Emirates ja bisnesluokka kelpaa, Kingston jo melkein näkyy

Heitä lantti mukiin, heitä lantti mukiin
Euro voisi auttaa, heitä lantti mukiin
Heitä lantti mukiin, heitä lantti mukiin
Euro voisi auttaa, heitä lantti mukiin

Heitä lantti mukiin, heitä lantti mukiin
Tee se nopsaan, ja kotiin saan lentää, lentää

Pliis heitä, pliis heitä
Pliis heitä lantti mukiin
Pliis heitä, pliis heitä
Pliis heitä lantti mukiin

Pliis heitä, pliis heitä
Pliis heitä hynät kippoon
Pliis heitä, pliis heitä
Pliis heitä hynät kippoon

Heitä lantti mukiin, heitä lantti mukiin
Euro voisi auttaa, heitä lantti mukiin
Heitä lantti mukiin, heitä lantti mukiin

On kiire, heitä hynät kippoon
Tee se nopsaan, ja kotiin saan lentää, lentää

Yks lantti pliis heitä
Yks lantti pliis heitä, pliis heitä, pliis heitä

 

08. Käymisreaktio (Israel)

On pannu kuumana, vain vailla ainesta 
Ennen yhdyntää
Hinku ennakon päähän noussut on
Kohta hellittää

Näky mieletön tuon luonnonilmiön
Se aikuisviihteen korvaa
Vaan aineenvaihdosseksin aikaansaamiseksi
Vaadin orjaa

Tarvitsemme hiivaa
On sokerisi valmis, ilman en käydä voi 
Tarvitsemme hiivaa
Nyt tänne saat sen murentaa
Se käydä saa

Etanolin jo podin
Se käydä saa
Se käydä saa

Jos maistat viinejä, endorfiinejä
Saat kiittää myöhemmin
On totta kaavio
Fermentaatio loi lapsen kauneimmin

Näky mieletön tuon luonnonilmiön
Se aikuisviihteen korvaa
Vaan aineenvaihdosseksin aikaansaamiseksi
Vaadin orjaa

Tarvitsemme hiivaa
On sokerisi valmis, ilman en käydä voi 
Tarvitsemme hiivaa
Nyt tänne saat sen murentaa
Se käydä saa

Etanolin jo podin
Se käydä saa
Käydä saa

Sä saat, mä saan, se saa, joo...
Sä saat, mä saan, se saa

Tarvitsemme hiivaa
On sokerisi valmis, ilman en käydä voi 
Tarvitsemme hiivaa
Nyt tänne saat sen murentaa
Se käydä saa

 

09. Kuumailmapallo (Armenia)

Ylöspäin se nostaa
Ääriviivat himmentää
Maan muodot on yllätystä täynnä
Maan muodot on hämmentävyyttä täynnä

Muodot kuin Veenuksen
Ja voimat hunnilaumojen
Katsokaa

Uljaus leijonien
Ketteryys villipeurojen
Kyytiin vaan

Hii... Hii...

Miehet työn touhuihin
Nyt ilmaa kankaan poimuihin
Lähdön aika

Kuumuus taivaalle saa
Niin monta suurta tutkijaa
Nyt korkeuksiin!

Kuumailmapalloon nyt kanssain nouse
Vuorten taakse reitti tää meidät johdattaa
Kuumailmapalloon nyt kanssain nouse
Vuorten taakse, taivas ääretön meille aukeaa

Niin...
Lennetään...

Kuumailmapalloon nyt kanssain nouse
Vuorten taakse reitti tää johdattaa
Kuumailmapalloon nyt kanssain nouse
Vuorten taakse, taivas ääretön aukeaa