01. Kuva Malta Peitellen
02. Kuva Slovenia Miehuutein
03. Kuva Slovenia Kiitos ei
04. Kuva Venäjä Odotan
05. Kuva Malta Origami
06. Kuva Venäjä Tulta päin

Malta: https://www.youtube.com/watch?v=Bfoq7udRPwk

Slovenia: https://www.youtube.com/watch?v=fj9ssc-7Zzo

Venäjä: https://www.youtube.com/watch?v=Qu5kSWkZqOI&spfreload=10

 

01. Peitellen (Malta)

Rauhallisuus
Osa käytöskoodin on
Vaan kuinka saan
Sut minuun haksahtamaan?

Pois kunhan säännöt heitetään
Sun syliin hyppään väkevään
Vaan peli voitettava on
On pelin säännöt mitkä on

Peitellen
Sulle keimailen peitellen
Toivon, että herra yskän ymmärtää

Peitellen
Taakse näytellyn tyyneyden
Kätken, kuinka pumppu hakkaa lujempaa
Miehen iskentä on kovin vaikeaa
Peitellen

Et huomaakaan
Huonot vitsis naurattaa
Tai kuinka merkitsevästi
Vilkuilen nimetöntäni

Peitellen
Sulle keimailen peitellen
Toivon, että herra yskän ymmärtää

Peitellen
Taakse näytellyn tyyneyden
Kätken, kuinka pumppu hakkaa lujempaa
Miehen iskentä on kovin vaikeaa
Peitellen

 

02. Miehuutein (Slovenia)

Kai millimunana
Mut kaikki tuntevat
Ain selän takaa kuulen kuiskintaa

Se nuorempana sai
Mut usein suunniltain
Kun tyttöystäni nauroivat

Miehuutein on kaunein päällä maan
Vaikka muut se repeilemään saa

Tyhmät tyypit nauraa saa
Tarvitse en suurempaa
Onnellinen olen näin

Ja pukkarissa taas
Muut jätkät hekottaa
Kun vehkeitänsä siellä vertailee

Mun penis pieni on
Mut tuskin voimaton
Se työkalu on suuren rakkauden

Miehuutein onn kaunein päällä maan
Vaikka muut se repeilemään saa

Tyhmät tyypit nauraa saa
Tarvitse en suurempaa
Onnellinen olen näin

Eh, jeah, jeah
Eh, jeah, jeah
Eh, jeah, jeah, jeah, jeah, jeah, jeah

Miehuutein on kaunein päällä maan
Vaikka muut se repeilemään saa

Tyhmät tyypit nauraa saa
Tarvitse en suurempaa
Tyhmät tyypit nauraa saa
Tarvitse en suurempaa
Onnellinen olen näin

Miehuutein

 

03. Kiitos ei (Slovenia)

On heikko viinapää, vaan lasiin sylkevää
Voi sallitusti käydä syrjimään
Siis seura vaihtukoon, tai päädyn turmioon
Nyt elämästä nautin kuivin suin

"Kiitos ein" sain sanavarastoon
Yksin tein mä eheämpi oon
Pystyn suosta nousemaan, vanhat velat kuittaamaan
Kahteentoista askelmaan

Kai viisas ole en, kun juoma viisasten
Sai lapasesta homman lähtemään
Nyt tiedän paremmin ja löysin avunkin
Ja ilon otan irti kuivin suin

"Kiitos ein" sain sanavarastoon
Yksin tein mä eheämpi oon
Pystyn suosta nousemaan, vanhat velat kuittaamaan
Kahteentoista askelmaan

Ei-ei-ei... ei-ei-ei...
Ei-ei-ei-ei-ei...

"Kiitos ein" sain sanavarastoon
Yksin tein mä eheämpi oon
Pystyn suosta nousemaan, vanhat velat kuittaamaan
Pystyn suosta nousemaan, vanhat velat kuittaamaan
Kahteentoista askelmaan

Kiitos ei

 

04. Odotan (Venäjä)

Päiväni näin illaksi taas vaihtuu
Mut pisaraakaan hellitä ei kaipuu
Mä rakkaintani ootan
Mä tiedän, että toivoa on

Aallot lyövät vasten rantaviivaa
Epätietoisuus on suurta piinaa
En mitään ole kuullut
Mun aavistukset synkemmiksi käy

Mut uskon, että hän luokseni saapuu
Mä uskon, vaikka jo vuosia mennytkin on
Ohhh…

Taas yksinään rannalle jään
Odotan kunnes valkopurjelaivan
Mä jälleen nään

Niin suunnaton kaipaus on
Jää puserooni kyyneleitä
Vain kyyneleitä

Sanovat et odotus on turhaa
Itseäni sisältä päin murhaan
Mut luovuttaa en aio
Mä tiedän, että toivoa on

Mä uskon, että hän luokseni saapuu
Mä uskon, vaikka jo vuosia mennytkin on

Taas yksinään rannalle jään
Odotan kunnes valkopurjelaivan
Mä jälleen nään

Niin suunnaton kaipaus on
Jää puserooni kyyneleitä

Ja vielä päivä tulee
Hän palaa luoksein 
Syliini silloin mä hänet taas sulkea saan

Taas yksinään rannalle jään
Odotan kunnes valkopurjelaivan
Mä jälleen nään

Niin suunnaton kaipaus on
Jää puserooni kyyneleitä
Vain kyyneleitä
Vain kyyneleitä

 

05. Origami (Malta)

Kuin arkki tää
Olin kerran moitteeton
Vain pinnan näin
Ja pyrin miellyttämään

Oon pettänyt, oon kärsinyt
Nyt ehkä tiedän paremmin
Kun laskostun, myös hahmon saan
Siihen voi itse vaikuttaa

Valkoiseen
Muodot kätkeytyy, valkoiseen
Särmät taitavasti sormin taitellaan

Valkoiseen
Muodot ilmaantuu varjoineen
Kurjet pitkäkaulat toivo viestinään
Mustaa murhe on, se miten vaihtuukaan
Valkoiseen

Jos haavoittaa
Elon taitekohdat mua
Oon perhonen, pois lentelen
Turhaa juuttua menneisiin

Valkoiseen
Muodot kätkeytyy, valkoiseen
Särmät taitavasti sormin taitellaan

Valkoiseen
Muodot ilmaantuu varjoineen
Kurjet pitkäkaulat toivo viestinään
Mustaa murhe on, se miten vaihtuukaan
Valkoiseen

 

06. Tulta päin (Venäjä)

Helleaalto vaaran nostaa mieleen
Liekit metsää raivoisasti nielee
Nyt täytyy olla voimaa
Nyt täytyy olla kovempi luu

Sammuttaisin roihun, järki vaatii
Ihmeekseni miehet tulta ruokkii
Lyö tuli toista vastaan
Lyö tuli kunnes tienoo korventuu

Kun polttoneste on tepsivin lääke
On jälki lohduton, katkeruus jää sydämeen
Ooo...

Karstana maa aukeaa
Turvallisuutta toiko liekinheitin?
En kommentoi
Alkunsa taas roihu jos saa
On turvanamme liekinheitin
On liekinheitin

Letkut voivat jälleen tulla muotiin
Kuivat oksat leimahtavat liekkiin
Jos käytettäisiin vettä
Niin infernolta vältyttäisiin

Kun polttoneste on tepsivin lääke
On jälki lohduton, katkeruus jää sydämeen

Karstana maa aukeaa
Turvallisuutta toiko liekinheitin?
En kommentoi
Alkunsa taas roihu jos saa
On turvanamme liekinheitin

Kun ymmärrykseen on tie
Niin liity joukkoon
Punaista kukkoa yhdessä taltuttamaan

Karstoina maa kun aukeaa
Turvallisuutta toiko liekinheitin?
En kommentoi
Alkunsa taas jos roihu saa
On turvanamme liekinheitin
On liekinheitin
On liekinheitin