01. Kuva Ruotsi Paljastan kaiken
02. Kuva Puola Sirkat
03. Kuva Kroatia Rakkain
04. Kuva Puola Bloody Mary
05. Kuva Ruotsi Lämmitysratkaisu

01. Paljastan kaiken (Ruotsi)

Hei katso mua, hei katso mua
Näytän sinulle kaiken
Ymmärrä en, ymmärrä en
Hei beibi, miksi sä pelkäät?

Päälläin on vain trenssitakki
Sen kun auki riuhtaisen
Sekoat (iik!) karkuun livistät (iik!)

Miksi vartaloain kammoot
Etkö miestä tahdokaan?
Kiljut vain (iik!) ja karkuun livistät (iik!)

Nihkeää on homma tää
Kun mua naiset aina karttaa vaan
Joo, lähemmäksi pääse en
Käsilaukusta mä turpaan saan

Hei katso mua, hei katso mua
Tahdon kaiken sulle paljastaa
Hei katso mua, hei katso mua
Tahdon kaiken sulle paljastaa

Taas sakkoi sain, taas sakkoi sain
Koska heilutin lerssii
Mun taktiikka kai toimi ei
Naisilta saan vain syytteit

Nihkeää on homma tää
Kun mua naiset aina karttaa vaan
Joo, lähemmäksi pääse en
Käsilaukusta taas turpaan saan

Hei katso mua, hei katso mua
Tahdon kaiken sulle paljastaa
Hei katso mua, hei katso mua
Tahdon kaiken sulle paljastaa

Hei beibi katso mua
Kaiken sulle paljastan

Hei katso mua, hei katso mua
Hei katso mua, hei katso mua
Tahdon kaiken sulle paljastaa

Hei katso mua, hei katso mua
Hei katso mua, hei katso mua
Tahdon kaiken sulle paljastaa

Hei beibi katso mua
Kaiken sulle paljastan

 

02. Sirkat (Puola)

Sirkat vangittuina kennoihin
On herkullista ruokaa eliitin
Tuotantoon meidät kytkettiin
Silti janoat vain vapauteen

Saa loukata heikompaa
Tai joukkomurhausta harrastaa
Vielä taistelet, vannot niin
Janoat vain vapauteen

Hinta - reidet, lanteet ja rinta
Puhtoinen pinta
Kuolattavinta
Meidät kauppias myy

On niille ihmisarvo vitsi vaan
Ja muita hyönteisinä kohdellaan
Ei pääse kynsistänsä ainutkaan
Niin kuin Max ja Moritz aikoinaan
Sirkat leipää varten jauhetaan
Uuniin työnnetään paistumaan

Kuusikymmentä mahtavaa
Puolet maailmasta omistaa
Ne sirkkafarmejaan pyörittää
Ja janoat vain vapauteen

Hinta - reidet, lanteet ja rinta
Puhtoinen pinta
Kuolattavinta
Meidät kauppias myy

On niille ihmisarvo vitsi vaan
Ja muita hyönteisinä kohdellaan
Ei pääse kynsistänsä ainutkaan
Niin kuin Max ja Moritz aikoinaan
Sirkat leipää varten jauhetaan
Uuniin työnnetään paistumaan

 

03. Rakkain (Kroatia)

Nyt kun olet lähdössä maailmalle
Tuleva saattaa ehkä vähän pelottaa
Mutta näillä neuvoilla pärjäät aivan varmasti

Elämämme ihme on, aika silti armoton
Siis elä kuin ois päiväs viimeinen
Jag vet att ibland den turen försvinner
Men varje dag finns det en ny möjlighet, jag tror
Myrskyn jälkeen solen skiner

Sun matkalles mä toivon onnea
Kraften i öde som finns inom dig
Uskallat rakastaa, unelmistas totta teet
Du följer sanningen, det är vägen till frihet
Rakkain, rakkain

Luovu et, taivu et
Skrika v*ttu p*rkele!
Sinun sisulla, suomalaisella
Pystyt siirtämään vuoret
Det livet vinner alt

Sun matkalles mä toivon onnea
(Onnee! Onnee!)
Kraften i öde som finns inom dig
Uskallat rakastaa, unelmistas totta teet
Du följer sanningen, det är vägen till frihet
Rakkain, rakkain

Rakkain, rakkain
Rakkain, rakkain
Rakkain

 

04. Bloody Mary (Puola)

Nainen eessä peilin istuu taas
Kauniiksi kasvojansa ehostaa
Huomaa ei raukka ollenkaan
Kun mies huoneeseensa astelee

Mies tuo pahat mielessään
Hän kurkulle nyt naisen veitsen vie
Kauhuissaan nainen kiljuu vaan
Kurkkunsa kun viilletään

Jäi nainen vangiksi peilin
Sielunsa nuori, lepoon ei päässyt
Koston vielä hän saa

Käy hänen henkeänsä kutsumaan
Nimensä kolmesti kun lausutaan
Ilmestyy nainen peiliin minne vaan

Kaunaa sydämensä täynnä lie
Nainen kutsujansa silmät vie
Mutta koskaan saa rauhaa ei

Taru muinainen ehkä on
Juoneltansa melko koruton
Se nuoria kiehtoo edelleen
Ja nimensä taas lausutaan

Jäi nainen vangiksi peilin
Sielunsa nuori, lepoon ei päässyt
Koston vielä hän saa

Käy hänen henkeänsä kutsumaan
Nimensä kolmesti kun lausutaan
Ilmestyy nainen peiliin minne vaan

Kaunaa sydämensä täynnä lie
Nainen kutsujansa silmät vie
Mutta koskaan saa rauhaa ei

Ei…
Oh whoa… ei…

 

05. Lämmitysratkaisu (Ruotsi)

Taas lämmin on
Taas lämmin on
Vaikka ulkona jäätää

Oot tarpeeton
Oot tarpeeton
Ja turha kauemmin säätää
Yeah

Paleltaa kun haukut lyttyyn
Lasit peittyy huurteeseen
Katalaa-aa
Se on katalaa-aa

Projektit on menneet myttyyn
Hyvät aikeet pyllylleen
Katalaa-aa
On kyyti katalaa-aa

Helpottaa ja lämmittää
Pissin pakkasyössä housuihin
Voi, pian on kahta kylmempää
Kusta täynnä hienot kengätkin

Taas lämmin on
Taas lämmin on
Pissin pakkasyössä housuihin

Taas lämmin on
Taas lämmin on
Pissin pakkasyössä housuihin

Kun kirpaisee
Kun kirpaisee
Hätäratkaisu auttaa

Muut naljailee
Puujalkoineen
Onhan ruutisi kuivaa?

Helpottaa ja lämmittää
Pissin pakkasyössä housuihin
Voi, pian on kahta kylmempää
Kusta täynnä hienot kengätkin

Taas lämmin on
Taas lämmin on
Pissin pakkasyössä housuihin

Taas lämmin on
Taas lämmin on
Pissin pakkasyössä housuihin

Kun lasken housuihin
Hetken ihmeen lämmin on

(Taas lämmin on) Taas lämmin on
(Taas lämmin on) Taas lämmin on
Pissin pakkasyössä housuihin

(Taas lämmin on) Taas lämmin on
(Taas lämmin on) Taas lämmin on
Pissin pakkasyössä housuihin

Kun lasken housuihin
Hetken ihmeen lämmin on