01. Anna palaa

02. Vuoren tietäjä

03. Lumous

04. Peiton alla

05. Ällön kaunis rakkaus

06. Unta pollaan

07. Täydellinen murha

08. Mätäpaiseet

09. Kuljin kauan harhateitä

 

01. Anna palaa (Gabi Tóth & Freddie Shuman feat. Begi Lotfi – Hosszú idők)

Keittiön yläkaappi avautuu
On houkutus jo liian suuri
Ei maistu työ, ei arki
Houkutukset viallista kutsuu

Mies ei syypää liene
Lapset vetää viinaa
Liika ei oo liikaa
Karma kun silmänsä sulkee

Anna palaa, nainen!
Maailma antaa myöden
Äiti ei kauaa enää nuorru
Kaatakaa nyt sitä kaljaa

Yöllä sairaalasta soitettiin 
Kuopusta fuksi veti turpaan
Kultainen lapsuus palaa ei koskaan
Miksi siitä ylipäätään mainitsin?

Elämä on oma ja maailma on oma
Ei selvitä niistä kyynelehtien
Rohkea itkee, rohkeampi nousee
Olkapään voin tarjota murjotun

Anna palaa, nainen!
Maailma antaa myöden
Äiti ei kauaa enää nuorru
Kaatakaa nyt sitä kaljaa

Fantasialaitos, vitun iso laitos
Naapureita ravisteli liikaa
Missä menee viiva, empatiaraja?
Kai ilkeäksi ryhtyvä on kuollut

Minulla on elämä
Varjoineenkin pätevä

Anna palaa, nainen!
Maailma antaa myöden
Äiti ei kauaa enää nuorru
Kaatakaa nyt sitä kaljaa

Anna palaa, nainen!
Maailma antaa myöden
Äiti ei kauaa enää nuorru
Kaatakaa nyt sitä kaljaa

02. Vuoren tietäjä (Janice Mangion – Kewkba)

On tarinoita kauan kerrottu
On jossain tietäjä iänikuinen
Ei koskaan häntä ole tavattu
Etsijät kadonneet kai pimeyteen

Riittää nyt hullunmylly tää
Mysteerin aion selvittää

Ken vuorta nouseekaan, hän hermot omistaa
Yrittäen selättää jyrkintä seinämää
Ken vuoren huipulla, taivaiden katolla
Viimeinkin huoahtaa, hän näe ei vastaustaan

Mä kaikki kivet käännän ympäri
Ei osu pottia okulaariin
Samalla paluureitti romahtaa
Jään yksin vangiksi, hermostuttaa

Riittää nyt hullunmylly tää
Mysteerin aion selvittää

Ken vuorta nouseekaan, hän hermot omistaa
Yrittäen selättää jyrkintä seinämää

Nyt alan ymmärtää: ei ole tietäjää
Vain sisimmistämme vastaukset löydämme
Ei jäänyt jakamaan totuutta maailmaan
Aiemmat rohkeat, kuoleman korjaamat

(Ken vuorta nouseekaan, hän hermot omistaa)
Yrittäen selättää jyrkintä seinämää
Ken vuoren huipulla, taivaiden katolla
Viimeinkin huoahtaa, hän näe ei vastaustaan

03. Lumous (Chase – Dust in the wind)

Istut vierellä, meidän sängyllä
Tuijotat mun silmiini
Käyt sitten korvaan kuiskimaan: oisko hetki taas?
Ja kiskaiset mut syliisi

Innosta olen piukeena
Mun joka soluni haukkoo henkee
Mutta sitten hetki katkee

Lumouksen langetit, aivot tyhjensit
Jäit mun päähäni niin kuin kieli rautaputkeen
Armahda, minut vapauta näistä näyistä
Ajat mut hulluksi pian

Riisut kalsarit ja hielläs juovutat
Sä hivelet niin hellästi (Kutittaa)
Ja puolisoksesi lupaan tulla, miehekses
Tarviin sua niin paljolti

Innosta olen piukeena
Mun joka soluni haukkoo henkee
Mutta sitten hetki katkee

Lumouksen langetit, aivot tyhjensit
Jäit mun päähäni niin kuin kieli rautaputkeen
Armahda, minut vapauta näistä näyistä
Ajat mut hulluksi pian

Jäin kiinni haaveeseen
Sinun luomaas valheeseen
Vaik tätä tahdon oikeesti
Se silti sattuu kauheesti

(Lumouksen langetit, aivot tyhjensit)
(Jäit mun päähäni niin kuin) Kieli rautaputkeen
(Armahda, minut vapauta näistä näyistä)
(Ajat) Mut hulluksi pian

(Lumouksen langetit, aivot tyhjensit)
(Jäit mun päähäni niin kuin kieli) Rautaputkeen
(Armahda, minut vapauta näistä näyistä)
Ajoit mut hulluksi jo

04. Peiton alla (Carmell – Faces)

Kalpeet kasvot peilissäni nään
Tuntuu etten pääse mihinkään
Vuodet vierii, mikään muutu ei
Toiset paikan löytää leikiten

Vaikka lujaa mä juoksen niin
Maalia saavuta en
Jatkuvasti mä ahdistun
Tätä maailmaa kun muuttaa voi en

En mä taistella jaksa
Peiton alla parempi ois
Piiloudun, kai se auttaa
Jospa murheeni haipuvat pois

Hurjat paineet maailma päälle löi
Enkä kestä, kaadun epäröin
Haaveni mun kaikki murskautui
Siksi kaikki kai niin masentaa

En mä taistella jaksa
Peiton alla parempi ois
Piiloudun, kai se auttaa
Jospa murheeni haipuvat pois

Ehkä joskus mä nousen
Heti kunhan valmis mä oon
Ootan parempaa aikaa
Sitä oottaa kauan myös saan

En mä taistella jaksa
Peiton alla parempi ois
Piiloudun, kai se auttaa
Jospa murheeni haipuvat pois

Ehkä joskus mä nousen
Heti kunhan valmis mä oon
Ootan parempaa aikaa
Sitä oottaa kauan myös saan

05. Ällön kaunis rakkaus (Deborah C & Josef Tabone – Tonight)

Pomputtaa tää pyörätie
Poljen hullun lailla kullan luo
Hyräillen

Ootan alla tammipuun
Kellon soiton kuulla kaukaa voin
Iloitsen

Oi, ällön kaunis rakkaus
Ja maalaismaisemat nää

Tänään olet ainut rakkaimpain
Olet syyni elämään
Kukaan meitä estä ei
O-o-o-tänään

Mua autat jaksamaan
Kliseet muita hirvittää
Ne mut saavat itkemään
O-o-o-tänään

Oi, rakkaimpain (Tänään)
Oi, rakkaimpain

Kauniit hiukset letität
Lähipiirin hymyilemään saat
Rakastan

On päivä niin kuin morsian
Sä loistat kilpaa kanssa auringon
Me ollaan kahdestaan

Oi, ällön kaunis rakkaus
Ja maalaismaisemat nää

Tänään olet ainut rakkaimpain
Olet syyni elämään
Kukaan meitä estä ei
O-o-o-tänään

Mua autat jaksamaan
Kliseet muita hirvittää
Ne mut saavat itkemään
O-o-o-tänään

Runo riimeistänsä aina tunnetaan
Me riimeille nauretaan

Pomputtaa tää pyörätie
Poljen hullun lailla kullan luo
Hyräillen: dam di dam

Oi, ällön kaunis rakkaus
Ja maalaismaisemat nää

Tänään olet ainut rakkaimpain
Olet syyni elämään
Kukaan meitä estä ei
O-o-o-tänään

Olet ainut rakkaimpain
Olet syyni elämään
Kukaan meitä estä ei
O-o-o-tänään

Mua autat jaksamaan
Kliseet muita hirvittää
Ne mut saavat itkemään
O-o-o-tänään

Oi, rakkaimpain (Tänään)
Oi, rakkaimpain, o-o-o
O-o-o-tänään
Oi, rakkaimpain

06. Unta pollaan (Maxine Pace - Bombshell)

Voit verrata meitsiä kommandoon
Hippipasifistit juoksi jo piiloon
Ja tverkkaan joukot tainnoksiin
Töllätessään urhot huutaa iik!

Taskuveenus, armonlaukaus
Lakoat kun mä tuun

Pum pum pum, unta pollaan
Vie jysky tolkun kaataen soltun
Pum pum pum, unta pollaan
Työstä nautin mä seksipommin

Katsein pystyn tyrmäämään
Raa'an voiman hyödyt nään
Pum pum pum, unta pollaan
Pum pum pum, toiveunta pollaan

Neuvon sua, nuku pommiin vaan
Saavuttamaan et pysty koskaan
Olen liian kuuma pakkaus, uu...
Rauha plösöyttää, se on sama kuin orjuus

Taskuveenus, armonlaukaus
Lakoat kun mä tuun

Pum pum pum, unta pollaan
Vie jysky tolkun kaataen soltun
Pum pum pum, unta pollaan
Työstä nautin mä seksipommin

Katsein pystyn tyrmäämään
Raa'an voiman hyödyt nään
Pum pum pum, unta pollaan
Pum pum pum, toiveunta pollaan

Aa tuuti lullaa, uneksi ja kuolaa
Aa tuuti lullaa, niin on helpompaa
Aa tuuti lullaa, uneksi ja kuolaa
Aa tuuti lullaa, niin on helpompaa

Aa tuuti lullaa, uneksi ja kuolaa
Aa tuuti lullaa, niin on helpompaa
Aa tuuti lullaa, uneksi ja kuolaa
Aa tuuti lullaa, niin on helpompaa

Pum pum pum, unta pollaan
Vie jysky tolkun kaataen soltun
Pum pum pum, unta pollaan
Työstä nautin mä seksipommin

Katsein pystyn tyrmäämään
Raa'an voiman hyödyt nään
Tissiin tähtäät, mussukkain
Saappaan alle joudut vain

Pum pum pum, unta pollaan
Vie jysky tolkun kaataen soltun
Pum pum pum, unta pollaan
Työstä nautin mä seksipommin

Katsein pystyn tyrmäämään
Raa'an voiman hyödyt nään
Pum pum pum, unta pollaan
Pum pum pum, toiveunta pollaan

07. Täydellinen murha (Aneta Sablik – Ulalala)

On maailmassa se kauneinta
Kun et sano enää mitään
En kadu vuosia, lauseita
Enkä tänään tunne mitään

Mä olin vaimonpuolikas, muodikas
Niin uskollinen ja kuuliainenkin
Väitit aina että oon kuin saapikas
En tahdo kuulla... en enää ikinä

On murhani täydellinen
On murhani täydellinen
On murhani täydellinen
On murhani täydellinen

Täydellinen
On murhani täydellinen
On murhani täydellinen
On murhani täydellinen

Täydellinen
On murhani täydellinen
On murhani täydellinen
On murhani täydellinen

Täydellinen
On murhani täydellinen
On murhani täydellinen
On murhani täydellinen

On maailmassa se kauneinta
Kun en sano enää mitään
Et kadu vuosia, lauseita
Etkä tänään tunne mitään

Mä olin vaimonpuolikas, muodikas
Niin uskollinen ja kuuliainenkin
Väitit aina että oon kuin saapikas
En tahdo kuulla... en enää ikinä

On murhani täydellinen
On murhani täydellinen
On murhani täydellinen
On murhani täydellinen

Täydellinen
On murhani täydellinen
On murhani täydellinen
On murhani täydellinen

Täydellinen
On murhani täydellinen
On murhani täydellinen
On murhani täydellinen

Täydellinen
On murhani täydellinen
On murhani täydellinen
On murhani täydellinen

(Vai onko? Vai onko?)
(Vai onko? Vai onko?)
(On täydellinen, vai onko?)
(Vai onko? Vai onko?)

On murhani täydellinen
On murhani täydellinen
On murhani täydellinen
On murhani täydellinen

Täydellinen
On murhani täydellinen
On murhani täydellinen
On murhani täydellinen

Täydellinen
On murhani täydellinen
On murhani täydellinen
On murhani täydellinen

Täydellinen
On murhani täydellinen
On murhani täydellinen
On murhani täydellinen

08. Mätäpaiseet (Isabell Otrębus-Larsson – Voiceless)

Kippistellään maailmalle, sen saavutuksille
Uudet pohjat vedetään, ei jaksa hämmentää
Mistä tämä kaikki alkoi?
Ja miten kauas kantaa talkoot?

Miksi mätäpaiseet valtaan aina nousee
Möläytellen villiten?
Miksi hyvä tahto joutui muistolehtoon?
'Kiitos ei' on yleinen

'Kaikki vieras luo vain vaaraa'
Oma etu ennen rauhaa
Voihan mätäpaise...

Kuinka voimme vastustaa suurta hulluutta?

Mistä tämä kaikki alkoi?
Ja miten kauas kantaa talkoot?

Miksi mätäpaiseet valtaan aina nousee
Möläytellen villiten?
Miksi hyvä tahto joutui muistolehtoon?
'Kiitos ei' on yleinen
Voihan mätäpaise...

Kippistellään maailmalle, sen saavutuksille
Saavutuksille...

(Miksi mätäpaiseet valtaan aina nousee)
(Möläytellen villiten?) Saavutuksille?
(Miksi hyvä tahto joutui muistolehtoon?)
('Kiitos ei' on yleinen)

'Kaikki vieras luo vain vaaraa'
Oma etu ennen rauhaa
Voihan mätäpaise...

09. Kuljin kauan harhateitä (Chiara Galiazzo - Nessun posto è casa mia)

Kuljin kauan jo harhateitä
Hulluus nuollen mun kintereitä
Suurta täyttymystä etsin kai, saavutusta näyttävää
Ja vielä rakkautta etsin, vainko näytelmää?

Seisahdun myllyn luokse, lapsuuden vietin täällä
Sillalla viivyn, toiset on kaikki kaikonneet
On suljettu koulut ja kaupat ja posti
Ja merkityksetön uusi päivä
Kun katkennut on kytkös peltoihin ja metsään
Ja myös kotijärveen

Kun juuret on poikki, yhtä heikoilla latva, yhä luotin ja puskin
Onko myöhäistä päästä jälleen alkuun, no tuskin

Kuljin kauan jo harhateitä
Pelko näykkien mun kintereitä
Me täällä ikkunoista aikaa pois kaksin käsin heitetään
Menetetty rihkamalla korvataan, suurta näytelmää

Seisahdun myllyn luokse, lapsuuden vietin täällä
Sillalla viivyn, toiset on kaikki kaikonneet
Vanhempani, koira, isosiskot, ystävätkin
On ketkä minne sirottuneina matkan päähän
Paettiin elämää, pyristeltiin irti, siirtomme tehtiin

Kun juuret on poikki, yhtä heikoilla latva, yhä luotin ja puskin
Onko myöhäistä löytää tielle jälleen, no tuskin

Täytyy virheistä maksaa ja ristinsä kantaa ja pettymykset niellä
Kuljen oikeaan suuntaan, kun siihen uskon, tällä tiellä