01. Nollakäyttöhyödyke
02. Äidin papusoppa
03. En tahdo kultaa
04. Kevätjuhlan jälkeen
05. Klooni
06. Tuk-tuk
07. Painoa
08. Kirjaimen kääntäjä
09. Huuda!
10. Eldorado

 

01. Nollakäyttöhyödyke

Kuulkaa, on tunnustuksen paikka
Myönnän, temppuni on ilkeä
Vaan täytinhän, vaan täytinhän
Vaan täytin tarkkaan jokaisen ehdon

Teeveeseen kun
Pyydettiin biisi
Tällaisen tein
Ou jee, ou jee

Teeveeseen kun
Pyydettiin biisi
Tällaisen tein
Uu...

Kuulkaa mun nollakäyttöhyödyke (tein tällaisen)
Myönnetään, se on ehkä haitake (tein tällaisen)
Vaan täytinhän, vaan täytinhän
Vaan täytin tarkkaan jokaisen ehdon

Teeveeseen kun
Pyydettiin biisi
Tällaisen tein
Ou jee, ou jee

Teeveeseen kun
Pyydettiin biisi
Tällaisen tein
Ou jee, ou jee

Uu...

Teeveeseen kun (teeveessä oon, teeveessä oon)
Pyydettiin biisi (tällaisen tein, tällaisen tein)
Tällaisen tein (ja rahat sain, ja rahat sain)
Ou jee, ou jee (tällaisen tein, tällaisen tein)


02. Äidin papusoppa

Mun vatsaa jälleen vääntää äidin papusoppa niin
Ruokavalioni on kai turhan yksipuolinen
Ehkä olo helpottaisi, jos mä ulos päästäisin
Pienen äänettömän pierun, ehkei kukaan huomaisi?

Pruut pruut, peräsuoli jälleen laulaa
Pruut pruut, kaverini mulle nauraa
Pruut pruut, peräsuoli jälleen laulaa
Pruut pruut, kaverini mulle nauraa

Se taisi olla virhe, sivummalle siirtyy muut
”Hajurako täytyy olla, muuten taju lähtee juu”
Ehkä olo helpottaisi, jos taas ulos päästäisin
Pienen äänettömän pierun, ehkei kukaan huomaisi?

Pruut pruut, peräsuoli jälleen laulaa
Pruut pruut, kaverini mulle nauraa
Pruut pruut, peräsuoli jälleen laulaa
Pruut pruut, kaverini mulle nauraa

Pruut pruut, peräsuoli jälleen laulaa
Pruut pruut, kaverini mulle nauraa
Pruut pruut, peräsuoli jälleen laulaa
Pruut pruut, kaverini mulle nauraa


03. En tahdo kultaa

Flirtti hauskaa on, seksisuhde käy
Mut en tahdo kultaa, tahdo kultaa
Tarunhohtoiseen mä lempeen usko en
Joo, en tahdo kultaa, tahdo kultaa

Romantiikka kyllästyttää vaan
Miks ei mennä suoraan asiaan?
Halailu on niin vaivaannuttavaa
Vaivaannuttavaa, joo joo

Taas tinderistä etsiä saan
Yhden illan hoidon, onneks omaan taidon
Enkä aamulla sun viereesi jää
Numerosi poistan, bye bye baby!

Flirtti hauskaa on, seksisuhde käy
Mut en tahdo kultaa, tahdo kultaa
Tarunhohtoiseen mä lempeen usko en
Joo, en tahdo kultaa, tahdo kultaa
Tahdo kultaa

Romantiikka kyllästyttää vaan
Miks ei mennä suoraan asiaan?
Halailu on niin vaivaannuttavaa
Numerosi poistan, bye bye baby!

Flirtti hauskaa on, seksisuhde käy
Mut en tahdo kultaa, tahdo kultaa
Tarunhohtoiseen mä lempeen usko en
Joo, en tahdo kultaa, tahdo kultaa

Tahdo kultaa, tahdo kultaa
Sä et aamulla mua vieressäs nää

Flirtti hauskaa on, seksisuhde käy
Mut en tahdo kultaa, tahdo kultaa
Tarunhohtoiseen mä lempeen usko en
Joo, en tahdo kultaa, tahdo kultaa


04. Kevätjuhlan jälkeen

Kevätjuhla on takana päin
Vapauteen, jo viimein koulunkäynti mielestä jäi
Iltaa viettämässä kaupungilla
Me kanssa frendien heitämme läppää luokatonta

Sitten kovin ronskeiksi muuttuivat juttumme nää
Ehkä sokerihumala rajamme häivyttää

-Hei kuule, sä joko olet päässyt tyttöä koettamaan?
Vasta kuusitoist oon, mitä luulet mun duunanneen?
Puristus persuksiin, tuo katse meikää halveksii
-Ei alaikäisyys saa estellä, jos aihetta on
Nyt hämmennys mun päässäni pyörii

Ole kertonut en kenellekään
Salassa oon ihastunut mä tuohon jätkään
Tahdo en tunnetta säilyttää
Hän meni pitkälle, ja se on liian järkyttävää

Uudelleen kysymyksensä laukoo ilmaan
Kolmas silminnähden on innostunut, hihittää hiljakseen

-Hei kuule, sä joko olet päässyt tyttöä koettamaan?
Vasta kuusitoist oon, mitä luulet mun duunanneen?
Puristus persuksiin, tuo katse meikää halveksii
-Ei alaikäisyys saa estellä, jos aihetta on
(Oluttölkin näin)

Oon kuin peura moottoritiellä
Otsa alkaa kostuu hiellä
On pakko mennä, ilmoitan

Niskasta kiinni hän ottaa
Ja puiston puskaan ohjaa
-Tämän muistat syksyllä

-Hei kuule, sä joko olet päässyt tyttöä koettamaan?
Vasta kuusitoist oon, mitä luulet mun duunanneen?
Puristus persuksiin, tuo katse meikää halveksii
-Ei alaikäisyys saa estellä, jos aihetta on
Nyt hämmennys mun päässäni pyörii


05. Klooni

Naamioidun ja peitän
Mun aatokset salakuoppaan
On helpompaa, kun muistaa
Olen klooni, vain klooni mä oon

Syntynyt oon väärään
Aikaan ja paikkaan
On helpompaa, kun muistaa
Olen klooni, vain klooni mä oon

Jo vastaukset sain
Ne oikeiksi koin?
Kai...
Kai...

Kai ajatella turha on
Olen muille hahmoton
Alla kestonaamion
Kai...

Fantasioissa nousen
Taistellen roolini muutan
On helpompaa, kun uskottelee
Olen klooni, vain klooni mä oon

Jo vastaukset sain
Ne oikeiksi koin?
Kai...
Kai...

Kai ajatella turha on
Olen muille hahmoton
Alla kestonaamion
Kai...
Kai...

Alta kestonaamion
Esiin tulla aika vain... on


06. Tuk-tuk

Kun syöminkien jälkeen pitää päästä hotelliin
Miten ähkyltäni jaksan? Ehkä luotan kyytsäriin
Vaikka arveluttaa hieman autoriksa ilmeellään
Toki siihen uskaltaudun, matka taittuu itsestään

Aa...

On tuk-tuk kulkupeli ihmeellisin
On tuk-tuk lyömässä jo Morris Minin
On tuk-tuk kulkupeli ihmeellisin
On tuk-tuk lyömässä jo Morris Minin

On ääni niin kuin prätkän, penkki auton vertainen
Avotuuletus on plussaa, ilma kun on trooppinen
Ehkä omin laatupirssin, ajan täältä Dragsfjärdiin
Rahat eivät riitä lentää joka kuussa Bangkokiin

Aa...

On tuk-tuk kulkupeli ihmeellisin
On tuk-tuk lyömässä jo Morris Minin
On tuk-tuk kulkupeli ihmeellisin
On tuk-tuk lyömässä jo Morris Minin

On tuk-tuk kulkupeli ihmeellisin
On tuk-tuk lyömässä jo Morris Minin
On tuk-tuk kulkupeli ihmeellisin
On tuk-tuk lyömässä jo Morris Minin


07. Painoa

Painoa, painoa
Mä kerään painoa, painoa
Painoa, painoa
Mä kerään painoa, painoa

Ruoka on rakkaani rakastava
Mä olin komea, salskea, uljas
Uuh aah ooh, voi ei

Sitten en jaksanut tapella, vaan
Jääkaapin kutsua seurasin, taivaan
Uuh aah ooh, löysin

Alavartaloon, alavartalooni
Ylävartaloon, ylävartalooni
Alavartaloon, alavartalooni
Ylävartaloon

Ruoka on rakkaani rakastava
Mä olin komea, salskea, uljas
Uuh aah ooh, voi ei

Kertyy vaan nyt kiloja, kiloja
Kiloja vatsaani, voi ei
Kertyy vaan nyt kiloja, kiloja
Kiloja vatsaani, voi ei

Ja liikaa on
Painoa, painoa
Mä kerään painoa, painoa
Painoa, painoa
Mä kerään painoa, painoa

Painoa, painoa
Mä kerään painoa, painoa
Painoa, painoa
Mä kerään painoa, painoa

Pallona pyörin ja lyllertelen
Ja olen onnellinen
Kun saan nauttii lounaan kolmesti

Oon kuolemansairas vaan välitä lain en
Kunhan vaan ruokaa saan, nam nam

Alavartaloon, alavartalooni
Ylävartaloon, ylävartalooni
Alavartaloon, alavartalooni
Ylävartaloon

Kertyy vaan nyt kiloja, kiloja
Kiloja vatsaani, voi ei

Ja liikaa on
Painoa, painoa
Mä kerään painoa, painoa
Painoa, painoa
Mä kerään painoa, painoa

Alavartaloon, alavartalooni
Ylävartaloon, ylävartalooni
Alavartaloon, alavartalooni
Ylävartaloon

Painoa, painoa
Mä kerään painoa, painoa
Painoa, painoa
Mä kerään painoa, painoa


08. Kirjaimen kääntäjä

Nyt peli käyntiin
On sanat kätkettyinä laatikossa
Jos olet onnettaren suosiossa
Tehtävän jujun keksiä voit, oi oi
Ja vokaalin multa saat

O-o-oo oo-oo oo-oo...

Saan sut kuumentumaan
Palkinto odottaa kunhan ratkot mysteerin

On Viidakon tähtösissä
Jo oltu ja vaikka missä
Ja koltuissa näyttävissä käy ensi-iltoihin taas tie

Paratiisihotellista (Aah aah aah)
Joudut rosvosektorille (Ääh ääh ääh)
Yksi pyöräytys voi kaiken viedä, sitä siunaillaan

On konseptimme retro (Kertautuu)
Aina lupsakka tuo Jethro (Kyl maar juu)
Seksikkyyden huippu on, kun käännän kirjaimen

Nyt peli käyntiin
On sanat kätkettyinä laatikossa
Jos olet onnettaren suosiossa
Tehtävän jujun keksiä voit
Ja vokaalin multa saat

On sanat kätkettyinä laatikossa
Jos olet onnettaren suosiossa
Tehtävän jujun keksiä voit
Ja vokaalin multa saat

O-o-oo oo-oo oo-oo...

Vokaalin multa sä saat
Oo-aa-ee-ää, oo-aa-ee-ää

Paratiisihotellista (Aah aah aah)
Joudut rosvosektorille (Ääh ääh ääh)
Yksi pyöräytys voi kaiken viedä, sitä siunaillaan

On konseptimme retro (Kertautuu)
Aina lupsakka tuo Jethro (Kyl maar juu)
Seksikkyyden huippu on, kun käännän kirjaimen

Nyt peli käyntiin
(On sanat kätkettyinä laatikossa)
(Jos olet onnettaren suosiossa)
(Tehtävän jujun keksiä voit) Selvittää sen voit
(Ja vokaalin multa saat)

(On sanat kätkettyinä laatikossa)
Kätkettyinä sanat, on on on...
(Jos olet onnettaren suosiossa)
(Tehtävän jujun keksiä voit)
Ja vokaalin multa saat

Jujun keksiä voit
Kun kirjaimen käännän taas
Ketä onnetar suosii?
Ahaa, ahaa, ahaa, ahaa...
Vokaalin multa sä saat
Vokaalin multa sä saat


09. Huuda!

Hallitus niin huolella kusee
Joka vitun asian
Kansa sen jäljet pesee
Aivan paskalla palkalla

Kun räyhää saan
Niin helpottaa

Huuda!
Huuda!
Huuda!
Kun vituttaa

Harput vanhat mua
Kelalla ne mulkkaa vaan
Siis mitä?! Ai puuttuu taas
Hakemuksestain liite kaks

Voi paska, en jaksa
Mä tahdon räjäyttää mun oman pään
Kun räyhää saan
Niin helpottaa

Huuda!
Huuda!
Huuda!
Kun vituttaa

Huuda!
Huuda!
Huuda!

Huuda!
Huuda!
Huuda!
Niin helpottaa


10. Eldorado

Kertomusten tempaamina seikkaillaan
Kertomusten tempaamina arvaillaan
Ken löytää muinaisen kullan ihmemaan

Vuortenhuiput, sademetsät piilottaa
Rotkonreunat ja meret häivyttää
Pois jäljet vähäiset miesten käsistä

Legendaa etsiessään kuolemaa
Silmiin katsomaan voi päästä
Ja se voittaa
Ei kohtalosta piitata
Tullaan taas uudestaan

Eldoradoon moni halajaa
Rikkauksia hamuaa
Viisas tajuaa: se vain harhauttaa
Silti on uskovia

Eldorado, Eldorado
Eldorado pyörii mielissämme
Eldorado, Eldorado
Eldoradon eessä uhriudumme

Kertomusten tempaamina seikkaillaan
Kertomusten tempaamina arvaillaan
Ken löytää muinaisen kullan ihmemaan

Vuortenhuiput, sademetsät piilottaa
Rotkonreunat ja meret häivyttää
Pois jäljet vähäiset miesten käsistä

Eldoradoon moni halajaa
Rikkauksia hamuaa
Viisas tajuaa: se vain harhauttaa
Silti on uskovia

Eldorado, Eldorado
Eldorado pyörii mielissämme
Eldorado, Eldorado
Eldoradon eessä uhriudumme

Eldorado...

Eldorado, Eldorado
Eldorado pyörii mielissämme
Eldorado, Eldorado
Eldoradon eessä uhriudumme